קופות: "הטורף" חלש אבל בצמרת; "בקשה מסתורית" עמד בציפיות

"הטורף". תומאס ג'יין.

"הטורף". תומאס ג'יין.

סרט האימה-מד"ב המחודש "הטורף" נהנה מתחרות דלה, והצליח להתמקם בצמרת טבלת שוברי הקופות על אף שהכנסותיו בנות 24 מיליון הדולרים על פי ההערכות, הן הגרועות ביותר לסרט פעולה בהפצה רחבה מאד (מעל 4,000 בתי קולנוע) בצפון אמריקה. ככל הנראה, לא הרבה קהל ציפה וחיכה בשקיקה לסרט נוסף בסדרת החייזר האימתני, והכנסותיו הדיחו מהתואר המפוקפק את "המומיה" מהשנה שעברה (31.6 מיליון דולרים), שכנראה גם לו לא חיכה יותר מדי קהל. ל"טורף" גם לא חיכו הרבה מחוץ לצפון אמריקה, והוא הכניס כ-30.7 מיליון דולרים בשאר העולם.

המתחרה של "הטורף" מז'אנר האימה "הנזירה", הרגיש את הנגיסה בקהל שלו וירד ב-66.2 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, מה שהוסיף לו 18.2 מיליון דולרים בקרב 3,876 בתי קולנוע בצפון אמריקה. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 85.1 מיליון דולרים.

"בקשה מסתורית". בלייק לייבלי, אנה קנדריק.

"בקשה מסתורית". בלייק לייבלי, אנה קנדריק.

המותחן הקצת קומי למבוגרים (R Rated) "בקשה מסתורית" הכניס בבכורה שלו 16.1 מיליון דולרים בקרב 3,102 בתי קולנוע. זה יפה מאד, וכמעט מכסה את 20 מיליון הדולרים שהוא עלה. היות ואין הרבה סרטים מסוגו בכל שנה, יהיה מענין לראות כיצד הקהל ימשיך להגיב לסרט, והאם הכנסותיו תצלחנה להכפיל את עלותו ולהגיע ל-40 מיליון דולרים בצפון אמריקה.

דרמת הסמים "ווייט בוי ריק" (ש.ל.ר, White Boy Rick) הכניסה בבכורה 8.8 מיליון דולרים מכובדים בקרב 2,504 בתי קולנוע. והקומדיה הרומנטית "עשיר בהפתעה" חתמה את החמישיה העליונה בטבלת שוברי הקופות עם 8.7 מיליון דולרים בקרב 3,385 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 149.6 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?