קופות: בכורות סבירות ל"חכם בלילה" של המבוגרים ול"מפלצות בשלג" של הילדים

"חכם בלילה". קווין הארט.

"חכם בלילה". קווין הארט.

סוף השבוע שחתם את ספטמבר היה לא רע בהחלט בקופות בצפון אמריקה, עם בכורות סבירות לסרט הקומדיה "חכם בלילה" ולסרט הילדים "מפלצות בשלג". אפילו סרט האימה "מבוך האימה" הכניס יותר מהציפיות הפושרות שקיבל.

בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע ניצב סרט הקומדיה בהובלת שני שחקנים שחורים (קווין הארט וטיפאני הדיש) "חכם בלילה" שהכניס בבכורה 28 מיליון דולרים בקרב 3,010 בתי קולנוע. זוהי הכנסה סבירה משום שהיא עומדת בקנה אחד עם הציפיות של האולפנים (וגם עם תקציב הסרט, שעמד על 29 מיליון דולרים), על אף שהיא אחת מהבכורות הנמוכות ביותר של הארט מאז עבר לקדמת הבמה ב-2014. כמו כן, טיפני הדיש שמככבת לצידו של הארט, היא אינה פופולרית בקנה מידה של שחקנים קומים ששיחקו לצידו בסרטים מצליחים יותר כגון אייס קיוב, וויל פרל ודווין ג'ונסון. מחוץ לצפון אמריקה, אגב, "חכם בלילה" הכניס 5.5 מיליון דולרים – 2 מהם בבריטניה.

סרט האנימציה המשפחתי "מפלצות בשלג" סיים את הבכורה שלו בת 23 מיליון דולרים בקרב 4,131 בתי קולנוע, במקום השני בטבלה. זוהי פתיחה מכובדת המתאימה לציפיות אולפני האחים וורנר, שנבעו מסרטם הקודם מהסוג: "חסידודס" (21.3 מ"ד). מחוץ לצפון אמריקה הכניס "מפלצות בשלג" 14 מיליון דולרים, ובעקבות בכורה מוקדמת בארצות מסוימות בשבוע שעבר, הכנסותיו מחוץ לצפון אמריקה עומדות כעת על 15.6 מ"ד.

"מפלצות בשלג".

"מפלצות בשלג".

שלישי בטבלה אפשר למצוא את סרט המיסתורין המשפחתי "הבית עם השעון המסתורי" עם תוספת של 12.5 מיליון דולרים בקרב 3,592 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 44.8 מיליון דולרים. אחריו המותחן הקליל "בקשה מסתורית" שהוסיף 6.6 מיליון דולרים בקרב 3,073 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 43.1 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט האימה "הנזירה" שהוסיף 5.4 מיליון דולרים בקרב 3,331 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 109 מיליון דולרים, כשמחוץ לצפון אמריקה הוא כבר עומד על 221 מיליון דולרים (תוספת של 16.2 מ"ד) – וסכום שני המספרים הללו (330 מ"ד) הופך אותו לסרט המכניס ביותר בסדרת סרטי "לזמן את הרוע".

להכנסות המוצלחות של "הנזירה" היו כמובן השפעה על בכורת סרט האימה "מבוך האימה", שהכניס בבכורה 5.1 מיליון דולרים בקרב 2,297 בתי קולנוע, והתברג שישי בטבלה. בהיותו סרט עם תקציב של 5.5 מיליון דולרים, וכאמור עם התחרות שהיתה לו, זה בהחלט מספק.

שיוכים: שוברי קופות

רק אני חושבת ש"הנזירה" סרט גרוע?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?