ערוץ המוסיקה והרוסי לא ישודרו חינם

הטוש מדווח שסופית (כמעט), מי שירכוש ממיר באופן חד פעמי בעלות של 400 ש"ח על מנת לקלוט את הערוצים המסחריים וערוצי רשות השידור בחינם ללא צורך בתשתית של HOT או yes טלויזיה בלוין, לא יקלוט את הערוצים הבאים: ערוץ מוסיקה 24, חינוכית 23, וערוץ ישראל-פלוס ("הערוץ הרוסי").

במקום (מה שהיה אמור להיות בנוסף), יזכה הרוכש החסכן בערוצים 1, 2, 10, 33 ו-99 (הכנסת). ראוי לציין שערוץ 10 לא היה זמין עד כה בשידורי אנטנה, ובאמצעות הממיר אכן לראשונה תיתכן הצפיה בו ללא HOT או yes.

למה פתחתי בשליליות? משום שהחוק החדש שניסתה להנהיג ועדת הכלכלה של משרד האוצר היה אמור לאפשר לצופה החסכן לקבל מגוון עשיר הרבה יותר מהערוצים המתים 1, 33, ו-99 של רשות השידור. ערוץ 2 וערוץ 10 הינם ערוצים מסחריים נטולי (כמעט) האיכות של החינוכית ונטולי המוסיקה (כמעט) של ערוץ מוסיקה 24. כמובן שלמגזר הרוסי המכה הגדולה ביותר, היות ועל מנת לצפות בשידורים בשפה הנוחה לו, יאלץ להתחבר לשידורים של HOT או yes.

אז נחשו מי גרם לכך? לחץ כמובן של HOT ו-yes, שחששו מנטישה רחבה של לקוחות, לצד ערוץ 2 וערוץ 10 (!) שחששו מהקטנת נתחי הפרסום שלהם על ידי הערוץ הרוסי.

דוד

מתי כבר ניתן יהיה לרכוש את הממיר הזה? אני מכיר מספר אנשים שמחכים לזה בקוצר רוח…

אלי שגב

אני חושב שהוא כבר זמין לרכישה. לא הצלחתי למצוא הצעות מחיר באינטרנט, לכן אני לא בטוח.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?