שוברי קופות 08.06.09: "למעלה" שוב בפסגה

עדכון: הקומדיה "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" העפילה מעל "למעלה – תלת מימד", כשגרפה 44.97 מיליון דולרים (לפי מספרים סופיים מסוף השבוע), בעוד השני גרף 44.1 מיליון דולרים.

"למעלה – תלת מימד" המשיך בסוף השבוע השני שלו לגרוף עוד 44.2 מיליון דולרים, על פי הערכות (ירידה של כ-35% בלבד מהשבוע שעבר, שיעור נמוך יחסית), שהצטברו ל-137.3 מיליון דולרים. הסכום הזה השאיר אותו בפסגת טבלת שוברי הקופות, אבל סרט הקומדיה "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" שפתח השבוע, צמוד-צמוד אליו ברווחים, עם 43.2 מיליון דולרים. גם הקומדיה לכל המשפחה בכיכובו של וויל פרל, "ארץ האבודים" (ש.ל.ר, Land of the Lost), פתחה בסוף השבוע האחרון אך גרפה סכום נמוך יחסית לשני אלה, של 19.5 מיליון דולרים.

"לילה מוטרף במוזיאון 2" תפס לו את המקום הרביעי והמכובד, עם תוספת של 14.6 מיליון דולרים שהצטברו ל-127 מיליון דולרים בשלושה שבועות, על פי הערכות. "סטארטרק" ו"שליחות קטלנית 4 – ההתעוררות" צמודים זה לזה אחריו, עם 8.4 מ"ד ו-8.1 מ"ד בהתאמה. ל"סטארטרק" מדובר בשבוע החמישי באקרנים, והמצבור שלו עומד על כ-222 מיליון דולרים; בעוד ל"שליחות" זהו השבוע השלישי באקרנים ועד כה גרף כ-105 מיליון דולרים. "האהבה היוונית שלי" שעומד לצאת בארץ בעוד כשבועיים, הופץ בהפצה מוגבלת של 1,164 בתי קולנוע וגרף 3.2 מיליון דולרים בשבוע הראשון שלו באקרנים (מקום תשיעי בטבלה).

שיוכים: שוברי קופות
גאסר

כמו בשבוע שעבר, גם הפעם המספרים הסופיים מראים ש"הנגאובר" גבר על "למעלה", והוא ראשון השבוע. בהפרש זעום. כמה נחמד..

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?