ריאן גוסלינג יככב בעיבוד ל"איש הזאב"

"בלייד ראנר 2049". ריאן גוסלינג.

"בלייד ראנר 2049". ריאן גוסלינג.

השחקן ריאן גוסלינג יככב בעיבוד מחודש לסיפור איש הזאב, כחלק מאוסף סרטי המפלצות של אולפני יוניברסל. את הרעיון לסרט הגה גוסלינג עצמו, ויעבדו אותו לתסריט לורן שוקר בלום ורבקה אנג'לו מ"כתום זה השחור החדש".

הפרויקט מתגלגל במסדרונות האולפנים זמן קצר יחסית, ומאז שנהגה הרעיון (שבינתים לא פורסם לציבור), מחפשים לו במאי/ת בחודש האחרון. החוזה עם גוסלינג טרם נחתם סופית, והשאלה מתי הסרט יצא לדרך עוד עומדת באויר, היות ולשחקן יש פרויקטים נוספים בקנה, בינהם סרט אסטרונאוטים על פי ספרו של אנדי ווייר ("להציל את מארק וואטני").

הרעיון של גוסלינג מסתדר עם הכיוון החדש של אולפני יוניברסל, להפיק סרטי מפלצות מנותקים זה מזה (וזולים משמעותית) במקום סדרה מבוססת תמה מרכזית או 'יקום קולנועי' לאחר הכישלון של "המומיה" עם טום קרוז. בכיוון החדש, האולפנים כבר נחלו הצלחה, כמו עם "בלתי נראה" עם אליזבת' מוס שעלה רק 7 מיליון דולרים והכניס לאולפנים 122 מיליון בקולנוע (ונעצר בגלל סגירת בתי הקולנוע עקב מחלת הקורונה). בין הפרויקטים הנוספים שאימצו את הכיוון החדש אפשר למצוא את "הבלתי נראית" (The Invisible Woman) של אליזבת' בנקס, "דרקולה" של קארין קוסמה, "צבא האופל" (Dark Army) של פול פייג ו"רנפילד" (Renfield) של דקסטר פלטשר. הפעם האחרונה ש"איש הזאב" הופיע בבתי הקולנוע בארה"ב היתה ב-2010 עם בניסיו דל טורו, בסרט שלא נחל הצלחה ועלה אצלנו ישירות בטלויזיה.

"איש הזאב".

"איש הזאב".

שיוכים: חדשות סרטים

[…] כחלק מאוסף סרטי המפלצות של אולפני יוניברסל. גוסלינג הגה את הרעיון העלילתי של הסרט, וסביר שואנל ישתתף בכתיבת התסריט יחד עם […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?