במאי "בלתי נראה" ו"משודרג" לי ואנל יביים את "איש הזאב" עם ריאן גוסלינג

"משודרג". לי ואנל.

"משודרג". לי ואנל.

הבמאי והתסריטאי לי ואנל ("בלתי נראה", "משודרג") מנהל מגעים מתקדמים לביים את העיבוד הבא של "איש הזאב" בכיכובו של ריאן גוסלינג, כחלק מאוסף סרטי המפלצות של אולפני יוניברסל. גוסלינג הגה את הרעיון העלילתי של הסרט, וסביר שואנל ישתתף בכתיבת התסריט יחד עם התסריטאיות שכבר נשכרו – לורן שוקר בלום ורבקה אנג'לו, שתיהן מ"כתום זה השחור החדש".

זהו סיבוב שני של ואנל עם הפרויקט, כשכבר בתחילת דרכו הוצע לו לקחת אליו את המושכות. מפיקי הסרט מחברת 'בלומהאוס' ביקשו ממנו לשקול מחדש, ככל הנראה עם התאמות מסוימות לרעיון העלילתי (שבינתים לא פורסם) אשר יספקו אותו. לואנל כבר יש חוזה ראשוניות (first look) עם 'בלומהאוס' על בימוי-כתיבה-והפקה, כך שאם הצדדים יגיעו לסיכומים, יהיה זה הפרויקט השביעי שלהם יחד. התסריטאית לורן שוקר בלום היא אישתו של המפיק ג'ייסון בלום, מנהל 'בלומהאוס'.

ואנל זוכה להרבה כבוד בימים אלו אחרי ש"בלתי נראה" שלו הכניס ל'בלומהאוס' וליוניברסל מעל 122 מיליון דולרים מסביב לעולם, על השקעה של 7 מיליון דולרים בלבד. הוא כנראה גם היה מכניס יותר אילולא הסגרים העולמיים בעקבות מחלת הקורונה.

הפעם הראשונה שסיפור "איש הזהב" הופיע בקולנוע היה ב-1941 עם לון צ'ייני ג'וניור, והפעם האחרונה היתה ב-2010 עם בניסיו דל טורו, בסרט שלא נחל הצלחה ועלה אצלנו ישירות בטלויזיה.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?