הוט חתמה על הסכם רכש מ-HBO Max: סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה", האיחוד של "חברים" ועוד

"פשוט ככה (ש.ל.ר)". קריסטין דייוויס, שרה ג'סיקה פרקר, סינת'יה ניקסון.

"פשוט ככה". קריסטין דייוויס, שרה ג'סיקה פרקר, סינת'יה ניקסון.

הוט חתמה על עסקת רכש עם מפיצת התוכן הבינלאומית וורנר-מדיה (WarnerMedia) שתביא אליה לשידור תכנים של שירות הסטרימינג HBO Max, בינהם סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", "פשוט ככה" (ש.ל.ר, And Just Like That… A New Chapter of Sex and the City), פרק האיחוד של "חברים", החידוש של "אחת שיודעת" ו"הדיילת" (The Flight Attendant) עם קיילי קוקו ("המפץ הגדול").

כזכור, הוט כבר רכשה בעבר תכנים שיועדו ל-HBO Max, דוגמת "ליגת הצדק: גרסת סניידר" (שודר בהוט במרץ 2021). כעת מדובר על הסכם קבוע בין שני הגופים, שיגדיל את היצע התוכן של הוט גם עם הסדרות הבאות שיעלו בסטרימינג בארה"ב. ביחד עם הסדרות-עונות-פרקים החדשים של "סקס והעיר הגדולה", "חברים" ו"אחת שיודעת", גם העונות הישנות של סדרות אלה (ושל "המפץ הגדול") זמינות או יהיו זמינות בשירות ה-VOD של הוט (ובחלק מהמקרים אף יתווסף ערוץ פופ-אפ שישדר את העונות הישנות במהלך היום).

"פשוט ככה" (ש.ל.ר, And Just Like That…) – העונה החדשה של "סקס והעיר הגדולה" תחזור לספר על קארי (שרה ג'סיקה פרקר), מירנדה (סינת'יה ניקסון) ושרלוט (קריסטין דייויס) – הפעם כשהן מנסות לצלוח את המסע מהמציאות המורכבת של החיים בגיל 30 למציאות העוד יותר מורכבת של החיים בגיל 50.
שידור: צמוד לשידור ב-HBO Max בארה"ב במהלך דצמבר

"חברים: פרק האיחוד" – 17 שנים לאחר שידור פרק סיום הסדרה, כוכביה ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה'בלנק, מת'יו פרי ודיויד שווימר חזרו לסט הצילומים בפעם הראשונה מאז שצולם כדי להעלות זכרונות וחוויות מהסדרה בהנחיית ג'יימס קורדן ("קארפול קריוקי"). שורה ארוכה של כוכבים ואורחים הופיעו בפרק האיחוד ושיחזרו בשיחה את הרגעים הגדולים והאהובים מתוך הסדרה, ובינהם ג'יימס מייקל טיילר (גאנת'ר) שהיתה זו הופעתו האחרונה לפני שהלך לעולמו לאחרונה.
שידור: דצמבר 2021 (ביחד עם כל 10 העונות)

"אחת שיודעת: החידוש" – כמעט עשור לאחר סיום הסדרה המקורית, קבוצה חדשה של תלמידי בית ספר פרטי במנהטן נחשפים למציאות המטלטלת בה כל צעד שהם עושים נתון למעקב. הסדרה מתחקה אחר חייהם השערורייתיים של האליטה של מנהטן ובוחנת כיצד הרשתות החברתיות – והנוף של העיר ניו יורק – השתנו לאורך השנים שעברו.
שידור: נובמבר 2021 (שש העונות הקודמות זמינות ב-HOT VOD)

"הדיילת" – קאסי בודן (קיילי קוקו, "המפץ הגדול" כאמור), דיילת אלכוהוליסטית שנוהגת לשתות במהלך הטיסות בהן היא עובדת, מגלה כיצד חייה יכולים להשתנות מקצה לקצה בלילה אחד. חייה הנוחים של קאסי משתבשים לחלוטין כשיום אחד היא מתעוררת במלון בבנגקוק בלי שום זיכרון מהלילה הקודם, ונחרדת למצוא גבר מת במיטה לידה.
שידור: ינואר 2022 (וכל העונות של "המפץ הגדול" יקדימו ויעלו בנובמבר 2021)

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?