ליאור רז יככב לצד פדרו פסקל ודנזל וושינגטון ב"גלדיאטור 2"

"פגע וברח". ליאור רז.

ליאור רז מתוך "פגע וברח". צילום: CORINNA KERN/NETFLIX.

השחקן והיוצר הישראלי ליאור רז יככב לצידם של פדרו פסקלדנזל וושינגטון ואחרים בסרט "גלדיאטור 2", המשך ללהיט זוכה האוסקר ששינה את הקריירה של ראסל קרואו. גם את סרט ההמשך שבינתים נטול שם רשמי, יביים רידלי סקוט, הפעם לפי תסריט מאת דיויד סקרפה ("כל הכסף שבעולם").

"גלדיאטור" המקורי משנת 2000 הכניס כ-460 מיליון דולרים מסביב לעולם וזכה ב-5 פרסי אוסקר מתוך 12 המועמדויות שלו, כולל הסרט והשחקן הטוב ביותר, מה ששינה את הקריירה של קרואו כאמור. הסרט סיפר על המצביא הרומאי מקסימוס דסימוס מרידיוס (קרואו) שהפך לעבד-גלדיאטור בזירות לחימה של הקיסרות הרומית ונשבע לנקום בקומודוס (חואקין פיניקס). [ספוילר] בסוף הסרט הוא מת, [/ספוילר] וכעת סרט ההמשך יתקיים 30 שנה מאוחר יותר ויעסוק בלושיוס (המועמד לאוסקר פול מסקל), בנם של מקסימום ושל אהובתו לוסילה (קוני נילסן, ששבה לתפקיד מהסרט המקורי). עוד מהבודדים שיחזרו להמשך מהסרט המקורי הם דרק ג'קובי ודג'ימון הונסו. טרם פורסם התפקיד המיועד של ליאור רז, ולצידו הצטרפו לצוות השחקנים של ההמשך מאי קלמאווי ("מון נייט") ככל הנראה בתור מושא האהבה של לושיוס, פרד הכינג'ר ("הלוטוס הלבן") בתפקיד הקיסר גטה שהיה מיועד לבארי קוגן אך התנגשויות בלוחות הזמנים מנעו זאת, וג'וזף קווין ("דברים מוזרים") בתור הקיסר קרקלה.

את הסרט מפיקים אולפני פאראמאונט עם כוונה לעלות לאקרנים ב-22 בנובמבר, 2024 (ואצלנו כנראה יום לפני כן). ליאור רז אוטוטו יעלה סדרה חדשה שיצר בשם "רוחות ביירות" בהשראת חיסול רב-המחבלים עימאד מורניה, ויופיע בסדרה האמריקאית "החדר הצפוף" (ש.ל.ר, The Crowded Room).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?