סלקום מתרחבת להרצאות: משיקה שיתוף פעולה עם אפליקציית Screenz

מסך סלקום TV עם תכני Screenz. צילום באדיבות יח"צ.

מסך סלקום TV עם תכני Screenz. צילום באדיבות יח"צ.

סלקום מתרחבת לתחום הקורסים וההרצאות, ומשיקה שיתוף פעולה עם ישומון-אפליקציית 'סקרינז' (SCREENZ) שיציע מנוי מוזל וגישה מקוצרת דרך 'סלקום TV' למעל 5,000 שעות התוכן בנושאי ההתפתחות האישית והמקצועית מאת 400 המרצים והיוצרים שבולטים בתחומם. בין המרצים והיוצרים ניתן למנות את הקולנוען אבי נשר, השחקניות חן אמסלם, מגי אזרזר, אורנה בנאי ודניאל גל, העיתונאי עמית סגל, הסופר מאיר שלו, הפרופסור יורם יובל, הסופר מאיר שלו, איש העסקים רמי לוי ועוד.

שיתוף הפעולה של סלקום עם סקרינז יציע חודש התנסות חינם ולאחר מכן מחיר מוזל של 34.90 ש"ח לחודש (במקום 99 ש"ח) עבור גישה של עד 5 משתמשים לתוכן של סקרינז: מגוון קורסים, הרצאות וכיתות אמן בקטגוריות כגון קולנוע, כתיבה, השראה, פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, מדע וטכנולוגיה, הורות, בריאות ולייף סטייל, יחסים, מיניות, פסיכדליה, פילוסופיה, פוליטיקה ועוד. הקורסים נעים בין 3-4 שיעורים ממוקדים אל מאסטר-קלאסים של 18-21 שיעורים והרצאות. "השקת 'סקרינז' בסלקום היא צעד נוסף בהרחבת עולם התכנים בסלקום טי-וי," מסרה סמנכ"לית השיווק בסלקום דפנה אגסי, "אשר מצטרף לעושר הקיים עם התכנים של HBO, עולם שלם של תכני ילדים, עשרות אלפי שעות VOD של סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים בעולם."

שיתוף הפעולה יצא לדרך אתמול (ב') וניתן כבר לגשת לתכנים דרך אפליקצית סלקום טי-וי. חברת 'סקרינז לייב' הוקמה בשנת 2020 בידי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי 'דה בוקס' (The Box) של אלי אוזן, וגייסה לפני כשנה וחצי סבב 'סיד' מוקדם של 5 מיליון דולרים בהשתתפות בין היתר קבוצת 'קשת' ומשה אדרי (הבעלים של 'יונייטד קינג' ו'סינמה סיטי').

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?