"איירון מן 2" פותח טוב מחוץ לארה"ב; "סיוט ברחוב אלם" שובר שיא הקרנות חצות

רוברט דאוני ג'וניור. מתוך איירון מן 2.

רוברט דאוני ג'וניור. מתוך איירון מן 2.

"איירון מן 2" פתח מחוץ לארה"ב בימים רביעי-חמישי ב-21 מדינות – בינהן ישראל, צרפת, אוסטרליה, רוסיה וקוריאה – ובשישי בעוד 32 מדינות, כולל מקסיקו והונג קונג (וסך הכל כ-80 אחוזים מהשווקים מחוץ לארה"ב); והצליח לגרוף 10 מיליון דולרים בשלושת ימים אלו. אמנם לא מדובר בשבירת שיאים כלשהי, אך זוהי נחשבת פתיחה לא רעה בכלל, ביחוד כאשר בהשוואה לסרט הראשון, נטען כי בצרפת גרף ההמשך 11 אחוזים יותר.

ההכנסות מחוץ לארה"ב הן נמוכות יותר מבתוכה, ולאור הנתונים שהתקבלו כעת, מצפים כי הסרט יפתח בתוך ארה"ב (ביום שישי שיבוא, 7.5) עם סכום של 135-155 מיליון דולרים. נזכיר כי הסרט הראשון פתח עם 98 מיליון דולרים, ועל פי הביקורות שהתפרסמו הן בארץ והן בחו"ל, הראשון היה טוב יותר. בסופו של דבר, גרף "איירון מן" הראשון כ-318 מיליון דולרים בתוך ארה"ב, ועוד כ-265 מיליון דולרים מחוצה לה.

ועתה לתוך ארה"ב: על פי דיווחים מוקדמים, "סיוט ברחוב אלם" גרסת 2010, פתח בארה"ב עם 15 מיליון דולרים ביום שישי בלבד, מתוכם 1.6 מיליון דולרים בהקרנות חצות של יום חמישי. אם אכן כך הדבר, זוהי שבירת השיא להקרנות חצות של סרט אימה, שהוחזק עד כה בידי "יום שישי ה-13" גרסת 2009.

שיוכים: שוברי קופות

[…] ברחוב אלם" גרסת 2010 המשיך לגרוף סכום יפה אחרי ההצלחה שלו מיום שישי ושבירת שיא הקרנות חצות, ולבסוף פתח עם 32.2 מיליון דולרים, על פי הערכות, שקנו לו […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?