דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט במקום מייגן פוקס ב"רובוטריקים 3"?

רוזי האנטינגטון-וויטלי

רוזי האנטינגטון-וויטלי

דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט, רוזי האנטינגטון-וויטלי, הפכה למועמדת המובילה להחליף את מייגן פוקס בסרט "רובוטריקים 3". כשבישראל מישהו המציא כאילו בר רפאלי היתה מועמדת לתפקיד, המפיקים בארה"ב התמקדו בדוגמניות אחרות לחלוטין: האנטינגטון-וויטלי, שרה רייט ("בית השפנפנות") וברוקלין דקר (שתפציע בסרט עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון).

האנטינגטון-וויטלי בת ה-23 היא דוגמנית בריטית, שעל פי דיווחים יוצאת עם השחקן ג'ייסון סטתהם. היא עבדה עם במאי הסרט, מייקל ביי, במודעה לחברת הלבשה תחתונה לא מזמן.

הפקת הסרט יצאה לדרך ב-17 במאי והצילומים נערכים בלוס אנג'לס, ככה שבחירת המחליפה צריכה להתקדם בזריזות. הסרט מיועד לאקרנים בארה"ב ב-1 ביולי, 2011.

שיוכים: חדשות סרטים

רוזי נראית סימפטית ,תמימה ויפה יותר מההיא ששכחתי איך קוראים לה . נו תעזרו לי מה השם של ההיא שהתחתנה בכאילו, כן ההיא שלא רצתה לשרת בצבא של בני זרע יעקב והעדיפה את בני זרע ישו. עכשיו סוף סוף נזכרתם או לא ?
לא טרם נזכרנו לחשה לי בת קול ובנשימה אחת שאלה : היש כאלה בנות בישראל שמעדיפות את צבאות זרים על פני צבא של בני זרע יעקב ,,,.
כן השבתי לה ונזכרתי סוף סוף מה שמה של ההיא האוהב להתערטל בכל הזדמנות שנקרית לה

לשל חזק הנביא הקודם , מצטער אבל אחרי כל כך ברבורים שכחתי ששכחתי לציין את שמה ,כאשר נזכרתי סוף סוף מה שמה ועמדתי להקלידו צלצל הטלפון ,אחרי שיחת הטלפון חזרתי למקלדת לרשום את השם , או אז שוב שכחתי לעזאזאל ! לא יודע , מה לומר אולי זה "בלאק אות" ?
בכל אופן נזכרתי שוב בפרט שיכול לרמוז על שמה ,הפרט ההזה הוא שההיא שבילתה עפ"י המדיה ,לילה רומנטי עם לאונרדו דה קפריו שלא נופל בקטיגוריה של בני זרע יעקב ,אגב כך נזכרתי בעוד פרט של אלוף בצה"ל שבתשובה לשאלה -מדוע העריקה מצה"ל לא הועמדה לדין ? תשובתו היתה בערך כך -כיוון שהיא התחתנה נבצר מצהל ומראש אכ"א האלוף זמיר להעמידה לדין .
בתו כך האלוף זמיר קרא לציבור להחרים את מוצרי חברת "פוקס" שאותה מייצגת בר רפאלי העריקה ,

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?