שוברי קופות 28.06.10: "מגודלים" מחזיר לסנדלר את כוחו בקופות

אדם סנדלר עם סלמה הייק. מתוך מגודלים.

אדם סנדלר עם סלמה הייק. מתוך מגודלים.

הקומדיה "מגודלים" מבית אדם סנדלר פתחה מצוין עם 41 מיליון דולרים, על פי הערכות. זה אמנם לא הספיק כדי לעקוף את "צעצוע של סיפור 3" ולהתמקם במקום הראשון בטבלה של סוף השבוע, אבל די והותר כדי להחזיר את סנדלר על האוכף, אחרי שני סרטים לא מצליחים במיוחד ("סיפורים לפני השינה" עם 27 מ"ד, ו"אנשים מצחיקים" עם 22 מ"ד).

אז כאמור, "צעצוע של סיפור 3" לא ויתר על המקום הראשון, ועל אף ירידה סטנדרטית-למדי של 46.5 אחוזים משבוע הבכורה שלו, עדין גרף עוד 59 מיליון דולרים, על פי הערכות. סך כל הרווחים של הצעצוע בשבועיים עומד על 226 מיליון דולרים. "כמו יום ולילה" פתח נמוך למדי כפי שהמספרים הראשוניים צפו, וגרף 20 מיליון דולרים בסוף השבוע. הסרט עלה לאקרנים בארה"ב למעשה ביום ד', אז בחמישה ימים על המסך הגדול גרף הסרט 27 מיליון דולרים, שהם מיליון-שניים יותר מהסרטים "אויבי הציבור" ו"רעם טרופי" שיצאו בשנתיים האחרונות, בתקופה המקבילה.

"קראטה קיד" התמקם במקום הרביעי בטבלת שוברי הקופות, עם תוספת של כ-15 מיליון דולרים למצבור 135.6 המיליון שלו בשלושה שבועות. "צוות לעניין" ממשיך להיאבק ולא להצליח, ויורד בקרוב ל-60 אחוזים מהשבוע השני שלו, עם תוספת של 6 מיליון בלבד למצבור בגובה 62 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?