סקרלט ג'והנסון לשני סרטים: "מתחת לעור" ו"קנינו גן חיות"

סקרלט ג'והנסון.

סקרלט ג'והנסון.

השחקנית סקרלט ג'והנסון חתמה על הצטרפות לסרט המדע הבדיוני "מתחת לעור" (ש.ל.ר, Under the Skin) ומנהלת מגעים מתקדמים במיוחד להצטרף גם לסרט המשפחה "קנינו גן חיות" (ש.ל.ר, We Bought a Zoo).

את "מתחת לעור" יביים ג'ונתן גלזר ("לצאת נקי") על פי תסריט שכתב עם וולטר קמפבל. העלילה נסובה סביב חייזר המחופש לאישה מהפנטת ביופיה (ג'והנסון) שחוטפת אנשים ממקומות מבודדים כגון כבישים מהירים מרוחקים. לאט לאט החיים על פני כדור הארץ מצליחים להשפיע עליה והיא מתחילה להתלבט באשר לדרכיה מה ששם אותה על מסלול התנגשות עם בני מינה. ההפקה צפויה לצאת לדרך בסוף אביב 2011.

את "קנינו גן חיות" יביים קמרון קרואו ("כמעט מפורסמים") על פי תסריט שעיבד עם איליין ברוש מקקנה ("27 שמלות") מספר הזכרונות של בנג'מין מי (לא תורגם לעברית למיטב ידיעתנו). ג'והנסון מיועדת לגלם את אישתו המנוחה של מי (בגילומו של מאט דיימון) המופיעה בזיכרונותיו והיא הסיבה שהוא קנה את גן החיות כמו בשם הסרט.

נודע כבר בשבוע שעבר כי קרואו מאד חפץ בג'והנסון לתפקיד, על אף שלא ברור עד כמה גדול ומכריע הוא בסרט. מצד שני, ג'והנסון שחקנית מאד מבוקשת והיא מועמדת מובילה לפרויקטים נוספים, בינהם העיבוד המדובר של באז לורמן ל"גטסבי הגדול".

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?