דיויד סלייד יביים את סרט ה"דרדוויל" הבא

דיויד סליידדיויד סלייד ("דמדומים 3: ליקוי חמה") יביים סרט המשך של "דרדוויל", שעל פי מקורות בהוליווד מדובר באמת בסרט המשך, ולא בהשקה מחדש כמו שעשו ועושים ל"ספיידרמן", "סופרמן", "באטמן" ו-"X-מן".

על אף שהדמות 'דרדוויל' היא לא מהפופולריות ביותר של חברת הקומיקס מארוול (האחראית לספיידרמן ואקס מן), אולפני פוקס ניסו בזמנו להישען על כוכבים כדי להפוך אותה לסדרת סרטים. בסרט המקורי משנת 2003 כיכב בן אפלק (שקטף שנה מוקדם יותר את תואר הגבר הסקסי ביותר של מגזין 'פיפל') והוא גרף פחות מ-103 מיליון דולרים בתוך ארה"ב ועוד כ-77 מיליון דולרים מחוצה לה. הוא לבסוף הוליד את הסרט "אלקטרה" עם ג'ניפר גארנר שגרף פחות מ-60 מיליון דולרים בכל העולם. עלילת הקומיקס דרדוויל מספרת על עורך הדין מאט מרדוק, שהתעוור מחומרים רדיואקטיבים אך חושיו האחרים התחדדו במיוחד בעקבות כך, והוא מחליט לעטות תחפושת אדומה ולהילחם בפשע.

סלייד החל שיחות עם אולפני פוקס בנוגע לבימוי הסרט "וולברין" (ש.ל.ר, The Wolverine) הבא, אבל לבסוף התפקיד הלך לדארן ארונופסקי. עכשיו משזה פרש עקב עניינים משפחתיים, חרושת השמועות בהוליווד החלה לעבוד שעות נוספות, אלא שבינתים המינוי לדרדוויל נראה ודאי.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?