המפלצת בסרט "קלוברפילד"

"קלוברפילד" (ש.ל.ר), סרט הגודזילה העדכני מבית ההפקה של ג'יי.ג'יי. אברמס ("אבודים"), הפך לדבר הכי חם שהולך לקרות בקולנוע ב-2008 נכון לעכשיו. אז לפני הכל, אם לא צפיתם עדין בקדימון, זה הזמן:

ועכשיו אחרי שצפיתם בקדימון, אתם מבינים שיש מפלצת, אבל לא רואים אותה.
והרי התיאוריות על המפלצת לפי פוסטר הסרט:



ותשובה לתיאוריה הקודמת:



שיוכים: חדשות סרטים

חברה, לא ראיתי אף פעם דבר כזה…
הסרט הזה מסקרן בטירוף!
לפי ההתעסקות שיש סביבו באינטרנט זה הולך להיות הלהיט של החורף. ראיתי כבר הרבה סרטים עם מפלצות, אבל זה נראה משהו אחר, זוויות צילום מטורפות (לפחות לפי הטריילר) וצוות שחקנים לא מוכר, שרק עושה את זה עוד יותר טוב, כי כבר נמאס מאותם שחקנים בכל סרטי האימה.
קיצר, אני מחכה בקוצר רוח. למפלצת, ולסרט.

טל

יש שם שחקן ישראלי.. אני כמעט בטוח בזה!!

גם אני שמעתי את זה איפושהו…
יש כבר תמונות של המפלצת מהסרט באינטרנט. כנסו לפה:
http://www.fxp.co.il/showthread.php?p=10999234#post10999234

קלוברפילד כבר שובר קופות בארה"ב כבר עם יציאתו, זה מטורף! איזה שחקן ישראלי יש שם? ולא נראה לי שזו המפלצת מה שרואים פה… כנראה שנצטרך לחכות לבכורה עוד שבוע.

באתר של קלוברפילד יש מבצע חזק ביותר – כנסו, תתחילו בתחרות, ותוכלו לזכות בהקרנה פ ר ט י ת לכל החבר'ה!!! http://www.cloverfield.co.il/Vote.aspx?Name=1comversation&ID=118

איזה רקעים מגניבים יש באתר ש-5 פרסמה…
אני מתכוונת לזכות בתחרות!

אדיר

טוב… קלוברפילד יצא.. ואני מחכה למישהו שיכתוב עליו ביקורת – אין סיכוי שהיא תהיה רעה! הסרט נראה יותר מדי טוב בשביל לקבל ביקורות רעות!

גל....

אתמול ראיתי תסרט..תאמת קצת מעצבן שזה כאילו מצולם ממצלמה של מישו יש חלקיםש לא מבינים כלום.. והסוף קצת ביאס ציפיתי לסוף אחר.. אבל המפלמת עצמה מפחידה רצח חחח סרט חזק יש תמונה אחת בגוגל שלה שהיא אמיתית מי שרוצה שיגיד..

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

למה אני לא יכול לראות את הסרטון האחרון?

פדור

שמהו חברה זה אחלה סרט.ראיתי אותו הוא תותח אבל קצת מסובך.בסוף כולם מתים מפצעצע גרעינית!והצלם מת עוד לפניי!סרט מצמרר מאוד ומעניין.כדי לכם לראות אותו,כדי מאודץדרך הגב בסוף רואים את המפלצת!!!

פדור

אחלה וידיעו מישעסה אותו!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?