חדשות אודות
שלום אסייג

Shalom Assayag

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הקומדיה הישראלית "ההילולה" משכה כ-250 אלף צופים ב-11 ימי הבכורה (24.07.23)
הקומדיה הישראלית "ההילולה" של שלום אסייג ואריאל בנבג'י משכה כ-250 אלף צופים בעשרת הימים הראשונים בקולנוע (חמישי עד ראשון העוקב, כולל).
הקומדיה הישראלית "ההילולה" משכה מעל 100 אלף צופים ב-4 ימי הבכורה (17.07.23)
הקומדיה הישראלית "ההילולה" של שלום אסייג ואריאל בנבג'י משכה מעל 100 אלף צופים בארבעת הימים הראשונים בקולנוע (חמישי עד ראשון, כולל).
תמונות מהפרימיירה של "ההילולה", הסרט של "שנות ה-90" (04.07.23)
הציצו לתמונות מהפרימיירה של הסרט הישראלי "ההילולה" עם שלל הדמויות של הסדרה "שנות ה-90". את הסרט ביימו במשותף שלום אסייג ואריאל בנבג'י , ולצד שניהם נכחו שאר כוכבי הסרט אוראל צברי, עפר שכטר, גרא סנדלר, דניאל אסייג, אוולין הגואל ועוד.
הסתיימו צילומי "ההילולה", הסרט הישראלי שממשיך את "שנות ה-90" ו"שנות ה-80" (08.03.23)
הסתיימו צילומי הסרט הישראלי "ההילולה" שימשיך את עלילות הסדרות הקומיות המצליחות "שנות ה-90" ו"שנות ה-80" של דניאל ושלום אסייג.
הוכרזו הזוכים בפסטיבל שומרון הראשון: "הנה אנחנו" של ניר ברגמן הטוב ביותר (05.07.22)
פסטיבל הקולנוע תמוז בשומרון 2022 הראשון במספר הכריז על הזוכים שלו, והם "הנה אנחנו" של ניר ברגמן בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר, ו"גשם בעיניים" של רון עומר בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר.
"שנות ה-90" חודשה לעונה שלישית (25.03.22)
הסדרה הישראלית הקומית "שנות ה-90" של דניאל ושלום אסייג חודשה לעונה שלישית בידי רשת 13.
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ" עם שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי (15.11.21)
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ", וחוזרים לככב בה שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד. גם את העונה הזו כתב היוצר שלה, רועי עידן, ומצטרפים עומר ברנע, נטלי עטיה, ולדימיר פרידמן ואחרים.
ליהוקים ל"מנאייכ" עונה 2: עטיה, ברנע, חימאווי, פרידמן והעיתונאית איילה חסון (18.08.21)
ליהוקים טריים לעונה השניה של "מנאייכ": השחקנים נטליה עטיה, עומר ברנע ("המדרשה"), אלון חימוואי ("פמת"א"), ולדימיר פרידמן ("דיבוקים"), דיאנה גולבי ועיתונאית חדשות 13 איילה חסון יצטרפו אל שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד החוזרים.
עונה 2 של "מנאייכ" יוצאת לדרך עם אסייג, תמם וחממי; מיה דגן לא תשוב אליה (07.07.21)
העונה השניה של סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" יוצאת לדרך ותחזיר את השחקנים שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי, דורון בן דוד ואחרים, ברם כבר נודע כי מיה דגן שגילמה את עו"ד רונית מיינצר, סגנית ראש מח"ש, לא תהיה בינהם.
"מעילה" - טריילר: דאנה איבגי ויהודה לוי הם אתי אלון ועופר מקסימוב ממעילת הבנק במיליונים (14.09.20)
צפו בטריילר לסדרת הפשע האמיתי "מעילה" בכיכובם של דאנה איבגי בתור אתי אלון ויהודה לוי בתור עופר מקסימוב שהיו מאחורי מעילת הבנק למסחר ברבע מיליארד ש"ח. דובר קוסאשווילי יגלם בסדרה את אב המשפחה ושלום אסייג יגלם את מנהל הבנק בו בוצעה המעילה.
"מנאייכ" - טריילר: שלום אסייג חוקר שחיתות אצל עמוס תמם (24.07.20)
סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" מציבה את שלום אסייג בתור חוקר מח"ש מתוסכל, שמתבקש להצטרף לחקירת שחיתות אצל חברו הטוב (עמוס תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון, אשר נתיב השחיתות עשוי להוביל ישירות אליו. צפו בטריילר.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
המנצחת
המנצחת