החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ" עם שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי

"מנאייכ". דורון בן דוד, שלום אסייג.

"מנאייכ". דורון בן דוד, שלום אסייג. צילום: רואי רוט.

צילומי העונה השניה של "מנאייכ" החלו היום (ב'), וחוזרים לככב בה שלום אסייגעמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד. גם את העונה הזו כתב היוצר שלה, רועי עידן, וישוב לביים אלון זינגמן.

העונה השניה ממשיכה מנקודת הסיום של העונה הראשונה, [ספוילר] בה נמצאה גופתו של רוסלן מנחמוב. הפשע שואב את טל בן הרוש (חממי) בחזרה אל תיק ברק הראל (תמם), ובדיוק כשחשבנו שזה הופך להיות המופע שלה, שוב מוזעק איזי (אסייג) חזרה מהפנסיה. גם הפעם מוצא את עצמו איזי ראש בראש מול חברו הטוב לשעבר, והמערכת שוב מנסה לסכל את מאמציו להשיג צדק. אל הקלחת מצטרף בן טיפוחים חדש של ברק הראל, הוא ראש מחלק הרצח בימ"ר מרכז, שי פיליפ (עומר ברנע, "המדרשה"), וחקירה שחושפת קשרים בין המאפיה הרוסית לבין ראש הממשלה. עוד מצטרפים נטלי עטיה ("זינזאנה", "כסף קטלני") בתור אחותה של טל בן הרוש, ולדימיר פרידמן ("דיבוקים") בתור מקורב למאפיה הרוסית ואחרים.

עונה זו מיועדת לעלות לשידור במהלך 2022, ב'כאן 11'. חברת 'יואב גרוס הפקות' מפיקה גם את העונה הזו, שהחלה עם כמה מהמורות, דוגמת עזיבתן של השחקניות מיה דגן (פרטים כאן) ואורנה פיטוסי (פרטים כאן), וחיזוקים דוגמת 5 פרסי האקדמיה לטלויזיה 2021 לעונה הראשונה והרכישות לשידור בגרמניה ובצרפת בערוץ ARTE ובאמריקה הלטינית דרך HBO Max (כחלק ממסע ההפצה של חברת המכירות 'סינפליקס', Cineflix Rights).

הציצו בתמונות מסט הצילומים, בהן מופיע השחקן דורון בן דוד, שמג'נגל בין צילומים ל"מנאייכ" וצילומים לעונה הרביעית של "פאודה":

"מנאייכ". דורון בן דוד.

"מנאייכ". דורון בן דוד במרכז, נשען על הרכב. צילום באדיבות כאן 11.

"מנאייכ".

"מנאייכ". צילום באדיבות כאן 11.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?