בן סטילר וכריס רוק מגיעים לישראל ל"מדגסקר 2"


שחקני "מדגסקר 2" המגיעים. מימין לשמאל: בן סטילר, ג'יידה פינקט סמית', כריס רוק.

מעריצים הקשיבו. בן סטילר, כריס רוק, וג'יידה פינקט סמית' יגיעו לפרימיירה חגיגית בישראל של הסרט "מדגסקר 2", מלווים במפיק הסרט, ג'פרי קצנברג. באולפני DreamWorks היהודים מיסודם (החברה הוקמה בידי קצנברג, יחד עם סטיבן שפילברג ודיויד גפן), משקיעים מאד בישראל לאחרונה: רק בשנה שעברה הגיע לארץ ג'רי סיינפלד, עם סרטו "כוורת בסרט". יורם גלובוס, יו"ר קבוצת גלובוס גרופ המפיצה את הסרט בארץ, מסר בתגובה: "זהו כבוד גדול שכוכבים בגודל כזה מגיעים ארצה. אני שמח וגאה בעובדה שהאולפנים רואים בנו חלק ממפת הקולנוע העולמית."

לא שצריך להתלונן על מי שכן הטיב להגיע לארץ, וכמובן שהדבר אינו של מה-בכך. ובכל זאת, מה עם שני השחקנים היהודים הנוספים המככבים לצד בן סטילר? כמובן שמדובר בדיויד שווימר ובסשה ברון כהן. השניים אינם מצלמים למיטב ידיעתנו סרטים כרגע, זאת על אף שלברון-כהן יש כמה וכמה פרויקטים ששמו נקשר בהם אך אפילו לא נכנסו לפרה-פרודקשן. רגע, מילי אביטל עדין בארץ? לא משנה. בעיני זה מתגמד לאור העובדה (בתור מעריץ נלהב שלו) שכריס רוק כן מגיע לארץ.

מדגסקר 2 חוזר עם חמש הדמויות המרכזיות מהקודם: אלכס האריה (סטילר), מרטי הזברה (רוק), מלמן הג'ירפה (שווימר), גלוריה ההיפופוטמית (פינקט-סמית'), והחבר החדש, ג'וליאן (ברון-כהן). הרביעיה המקורית מנסה לשוב הביתה לניו יורק, אך מתגלגלת למקום כלשהו באפריקה, שם לפתע היא מגלה את משפחתו של אלכס. עם זאת, חידוש הקשר אינו קל כך כך אחרי כל השנים הללו שבילה אלכס בגן החיות של סנטרל פארק.

סטילר, רוק, פינקט סמית' וקצנברג ינחתו ביום שבת, ה-22 בנובמבר (הסרט יצא לאקרנים כמעט חודש אחרי, ב-18 בדצמבר). הפרימיירה החגיגית תיערך עוד באותו הערב ב"גלובוס מקס" של צומת פולג, נתניה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?