יש אישור: דאוני ג'וניור יככב ב"אוונג'רס"

רוברט דאוני גוניור, איירון מן למרות הופעת האורח הקצרצרה שלו ב"הענק הירוק" בסימן ה"אוונג'רס" (The Avengers), עתידו של רוברט דאוני ג'וניור בתור טוני סטארק/איירון מן לא נכתב על שום ניר רשמי. כל הציפיות מאולפני Marvel עמדו לטובתו של דאוני ג'וניור, ואולי זו בדיוק הסיבה שהאולפנים סירבו לאשר כי הוא נשאר (לחסוך כמה פרוטות, כמו שעשו עם טרנס האוורד).

היום אושר סופית כי דאוני ג'וניור יאחד כוחות שוב עם הבמאי ג'ון פאבריו גם ב"איירון מן 2" וגם ב"אוונג'רס" (את האחרון פאבריו יפיק בפועל ולא יביים). למעשה, דאוני ג'וניור חתם גם על השתתפות ב"איירון מן 3", בכל השלושה יגלם כמובן את טוני סטארק והגיבור במסיכה איירון מן. יש גם אישור סופי כי דון צ'ידל יחליף את טרנס האוורד בתור ג'ים רודס ב"איירון מן 2", ועכשיו גם ב"אוונג'רס".

ההכרזה על שילובו של דאוני ג'וניור כאיירון מן גם ב"אוונג'רס", לוותה בכאילו-רמיזה מסקרנת על העלילה של הסרט. כך נכתב: "האוונג'רס יאחד את קבוצת גיבורי העל שהן דמויות של מארוול קומיקס לראשונה מעולם, כולל את איירון מן, קפטן אמריקה, ת'ור, הענק (הירוק) ועוד; בעודם נאלצים לחבור יחדיו כדי להיאבק באויב הנורא ביותר שאי פעם התמודדו מולו." על מי מדובר? אני לא חזק בקומיקס של האוונג'רס (אף פעם לא אהבתי מדי את קפטן אמריקה), אבל אתם מוזמנים להגיב ולנחש.

דאוני ג'וניור הוא השחקן היחיד שהצטרף ל"אוונג'רס", זאת אולי משום שהסרט מיועד לנחות באקרנים בארה"ב רק ב-15 ביולי, 2011. אחרי ש"הענק הירוק" לא הפך ללהיט אמיתי, כמו גם הריבים שקמו על העריכה הסופית של הסרט בין אדוארד נורטון לבמאי; קשה לדעת אם הוא אפילו נשקל לשוב לתפקיד גם ב"אוונג'רס". חרף העובדה שתאריך היעד של האוונג'רס נקבע מאוחר כל כך למען יוכלו במארוול להציג את כל הגיבורים, כרגע "הענק" הושם בהמתנה ולא צפוי לו סרט נוסף שיציג או לא יציג שחקן חדש בתפקיד.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?