"ניו ריג'נסי" של ארנון מילצ'ין תקים חממת תוכן בישראל

New Regency

New Regency

חברת ההפקה 'ניו ריג'נסי' (New Regency) שיסד המפיק ארנון מילצ'ן, תקים חממת תוכן בישראל, בשיתוף עם חברת היצוג והתוכן ADD של ירון והדס ליכטנשטיין, כך על פי גלובס. זוהי הפעילות הפיננסית הראשונה שעושה מילצ'ין בארץ, אחרי שנתיים שבהן הפסיק להזרים כספים להשקעותיו, כולל זו במסגרת שותפותו בערוץ 10.

ADD תהפוך לנציגה הבלעדית של מילצ'ן בישראל, ובכך רעיונות שיגיעו לידיה לפיתוח, ילוו בידיה ובידי אנשי ניו ריג'נסי מהשלבים הראשונים ועד לשלב ההפקה. המטרה היא כמובן להפיק סדרות שימכו לחו"ל, בדומה להצלחות המסחררות של "חטופים"-"הומלנד" ו"בטיפול". נשיא ניו ריג'נסי, בראד ווסטון, מסר: "עם ההצלחה של הסדרות 'הומלנד', ו'בטיפול' בארה"ב, אנו נרגשים להתחיל לעבוד עם ADD. אנחנו מסתכלים על העסקה כצעד גדול לחזרתנו לעסקי הטלוויזיה ונשמח שחלק גדול מההפקות בחממת התוכן עם ADD יגיעו לתעשית הקולנוע והטלויזיה בארצות הברית."

מילצ'ן הקים את ניו ריג'נסי ב-1991, שנה אחרי הצלחת "אישה יפה" שהפיק. ב-1994 הפיקה החברה את הסרט "רוצחים מלידה" שביים אוליבר סטון מתסריט שכתב במקור קווינטין טרנטינו. בהמשך, הפיקה החברה את "המתווך" שהיה האחרון שהפיצה באמצעות אולפני האחים וורנר – ומאז עברה לאולפני פוקס, דרכם הפיצה בין היתר את שוברי הקופות "מר וגברת סמית'", "כמו יום ולילה" ו"עולם הזמן" לאחרונה. ביולי האחרון התפרסם ספר בשם "סודות: סיפור חייו של ארנון מילצ'ן", שטען כי מילצ'ן היה סוכן בשירות המודיעין הישראלי בחו"ל, שסייע לתוכנית הגרעין הישראלי ומימן מבצעים שונים ביחידה לקשרי מדע (לק"מ) של משרד הביטחון.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?