"מד מן 5" שוברת שיא רייטינג לסדרה

"מד מן".

"מד מן".

סדרת הדרמה "מד מן 5" אולי התקשתה לחזור למסך הקטן אחרי צרות מימוניות (שנה וחצי אחרי סוף העונה הרביעית!), אך עתה משחזרה הצליחה למשוך רייטינג שיא לעצמה בארה"ב, השווה ל-3.5 מיליון צופים. זוהי עליה בת 21% מבכורת העונה הקודמת.

[ספוילרים לעונות הקודמות]העונה הרביעית הסתיימה עם הצעת הנישואים של דון דרייפר (ג'ון האם) לבת-זוגו הטרייה, המזכירה מייגן (ג'סיקה פארה) – זמן קצר לאחר גירושיו מבטי (ג'ניוארי ג'ונס). הפרק הראשון בעונה החמישית הינו באורך כשעתיים, והפרק הבא אחריו יהיה בבימויו של כוכב הסדרה, ג'ון האם. העונה תעסוק במצבו הרומנטי החדש של דון דרייפר; בקשייה של סוכנות הפרסום "סטרלינג קופר דרייפר פרייס" לאחר אובדן תקציב "לאקי סטרייק"; בתינוקה של ג'ואן האריס (כריסטינה הנדריקס), שעוד לא ברור אם אביו הוא רוג'ר סטרלינג (ג'ון סלאטרי), כתוצאה מרומן מחוץ לנישואים; ובסוגיית הגזע הגועה ומעמד האפרו-אמריקאים בארה"ב.[/ספוילר]

העונה החמישית (אצלנו החל בשבת הקרובה, בערוץ HOT3) התעכבה בשל משא ומתן ארוך בין יוצר הסדרה לבין רשת השידור AMC, אך לזכותו של היוצר מתיו וויינר יאמר כי הוא הצליח לשקם את הסדרה יפה מאד: חתם על הפקת שתי עונות נוספות (חמישית ושישית), ואופציה לקנח עם עונה שביעית אחרונה. לפי שמועות, הסדרה תסתיים כאשר דרייפר יוצג בימינו, בגיל 84.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?