שוברי קופות 02.04.12: "משחקי הרעב" מביס בקלות את "זעם הטיטאנים"

"התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים". סאם וורת'ינגטון.

"התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים". סאם וורת'ינגטון.

גם אם משלבים את רווחיהם של שני הפותחים החדשים בקופות בארה"ב – "התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים" ו"מראה מראה: הסיפור האמיתי" – לא מגיעים לסכום שהרוויח "משחקי הרעב" בסוף השבוע השני שלו, שהוא גם השביעי-הרווחי ביותר בהיסטוריה. רווחי הקופות בסוף השבוע הזה עלו ב-27 אחוזים ביחס לסוף השבוע המקביל אשתקד.

הסרט "משחקי הרעב" נתקל במתחרים קלים למדי, ובכל זאת ירד ב-59.9 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר – נתון מעט גבוה באופן כללי, אך מדובר בירידה טובה יותר מכל סרטי ה"דמדומים" שאיבדו כ-62 אחוזים מרווחיהם בסוף השבוע השני. "משחקי הרעב" גרף 61.1 מיליון דולרים בקרב 4,137 בתי קולנוע, מה שמיקם אותו כשביעי בטבלת הרווחים ביותר בסוף השבוע השני בארה"ב. הרווחי ביותר בסוף השבוע השני הוא "אווטאר" אגב, עם 75.6 מיליון דולרים. בסך הכל בשבועיים גרף "משחקי" 251 מיליון דולרים.

סרט ההרפתקאות "זעם הטיטאנים" ניצב שני בטבלת סוף השבוע, משפתח עם 34.2 מיליון דולרים בקרב 3,545 בתי קולנוע. זה מעט יותר ממחצית הסכום שגרף הסרט הראשון בסדרה, "התנגשות הטיטאנים", לפני כשנתיים – כשכל ענין התלת מימד עוד היה חדש, ומחלקת השיווק של אולפני האחים וורנר הצליחה לבנות באזז רב סביב הסרט. מי שכן הפתיע יחסית לרעה, היה סרט הפנטסיה המשפחתי "מראה מראה: הסיפור האמיתי" שפתח עם 19 מיליון דולרים בלבד בקרב 3,603 בתי קולנוע. לצערו של "מראה מראה", רוב קהל הצופים שלו (גילאי העשרה) הלך כנראה לצפות ב"משחקי הרעב". רווחיו של "מראה" טובים יותר מ"האי של נים" (13.2 מ"ד) ובאיזור של "ממלכת טראביתיה" (22.6 מ"ד).

"מראה מראה: הסיפור האמיתי". ג'וליה רוברטס.

"מראה מראה: הסיפור האמיתי". ג'וליה רוברטס.

קומדית הפעולה "רחוב ג'אמפ 21" ירדה ב-26.7 אחוזים ברווחיה אל המקום הרביעי, והוסיפה 15 מיליון דולרים בקרב 3,148 בתי קולנוע, אל 93.1 מיליון דולרים בשלושה שבועות. סרט האנימציה המשפחתי "הלורקס" ירד ב-39.3 אחוזים ברווחיו והוסיף 8 מיליון דולרים בקרב 3,264 בתי קולנוע כדי לחתום את החמישיה העליונה. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 189.6 מיליון דולרים.

"הערת שוליים" התרחב עוד קצת בארה"ב ויותר מהכפיל את מספר בתי הקולנוע שלו (עליה ב-37 בתי קולנוע אל סך כל של 60), כך שהרוויח בסוף השבוע 253 אלף דולרים שהצטברו לכדי 618 אלף ב-4 שבועות.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?