השחקן טוביה דובלרו חשוד שיבא סמי פיצוציות לתל אביב

קפסולות שנחשפו. צילום: ימ"ר תל אביב

קפסולות שנחשפו. צילום: ימ"ר תל אביב

שחקן העבר טוביה דובלרו ("זינזאנה", "חסמבה ושודדי הסוסים"), חשוד שיבא קרוב לטון של 'סמי פיצוציות' לתל אביב. הוא נעצר יחד עם בנו בסוף השבוע על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בגין החזקה והפצה של חומרים אסורים לשימוש, כך על פי ynet.

במסגרת פעילותם של בלשי היחידה המרכזית ומפלג הסמים, הגיע לאחרונה מידע חדש על רשת יבואנים שמספקת לפיצוציות קפסולות עם חומרים חזקים פי 40 ממריחואנה. על פי החשד, מקורם של החומרים המכונים "ג'וקר" בהזמנה באינטרנט מסין, ויובאו 18 משלוחים בחודש, שכל אחד מהם הכיל ארבעה ק"ג. לאחר שקשרה את דובלרו לפרשה, חשפה המשטרה בתחילת השבוע מחסן באיזור המרכז, בו נמצאו כמיליון קפסולות ריקות שיועדו למילוי. ראש מפלג הסמים, סגן-ניצב ירון קלדס, מסר: "אין ספק שמדובר באחת מהרשתות הגדולות ביותר, אם לא הגדולה, של יבוא חומרים מסוכנים לפיצוציות באזור תל אביב. מדובר בחומרים מסוכנים ומאוד חזקים, פי כמה וכמה מכדורי ההזיות שנמצאים בשוק."

דובלרו לא הופיע במדיה מאז "זינזאנה" לפני למעלה מעשור. בעבר הופיע בסרטים "הדודה מארגנטינה" ו"חסמבה ושודדי הסוסים", והיה המספר בסרט "הפנימיה". פרקליטו, עו"ד חי הבר, מסר: "מרשי בסך הכול הלך לאסוף חבילות שהגיעו בדואר. הוא מכחיש כל קשר לחשדות המיוחסים לו. אין מדובר בסם או בכל חומר האסור על פי חוק. אין לי ספק כי בסופו של יום החשדות הללו יתפוגגו ואם בכלל יוגש כאן כתב אישום, הרי שהוא יהיה מינורי לחלוטין וחסר חשיבות."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?