"הנוקמים 2" הוכרז רשמית

"הנוקמים". סקרלט ג'והנסון, כריס אוואנס, ג'רמי רנר.

"הנוקמים". סקרלט ג'והנסון, כריס אוואנס, ג'רמי רנר.

סרט המשך להצלחה הכבירה של "הנוקמים" הוא לא רעיון מפתיע, אבל לפחות טורחים להכריז עליו רשמית: היכונו לסרט "הנוקמים 2", ככל הנראה בשנת 2015. האיחור הרב ינבע ככל הנראה מסרטי ההמשך "איירון מן 3", "קפטן אמריקה 2" ו"ת'ור 2" שצפוים לצאת ב-2014.

"הנוקמים 2" צפוי להיות הצלחה מסחררת גם כן, בכך אין ממש ספק. חוסר הספק הזה, יגרום לעלויות הסרט לגדול בהתאם לצפי הרווחים עבור אולפני דיסני. רוב שכרו של הקאסט הראשי של "הנוקמים" הראשון מטופל: מרבית השחקנים חתומים על כ-6 סרטים עם הדמות שלהם, ובינהם כריס המסוורת'סקרלט ג'והנסוןכריס אוואנסג'רמי רנר, וסמואל ל. ג'קסון (שחתום על 9 סרטים!). עם זאת, לרוברט דאוני ג'וניור נשאר לעשות רק את "איירון מן 3" במסגרת החוזה שלו עם דיסני, והאולפנים יאלצו לנהל איתו משא ומתן על סרטים נוספים, בינהם כמובן "הנוקמים 2".

בענין במאי הסרט, ג'וס ווידון, שוב אין עסקה חתומה לשוב לפרק נוסף. גיבורי העל של מארוול (חברה-בת של דיסני כיום) זכו בשנים האחרונות להתנסות עם במאים חסרי ניסיון בתקציבי ענק, ובין הבמאים שהמשיכו לביים פרק נוסף ניתן למצוא את סאם ריימי ("ספיידרמן" 1-3) וג'ון פאבריו ("איירון מן" 1-2) – אלו שבאמת שברו שיאים היסטורים, כמו שעשה ווידון.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?