סרטי לב רכשו את "לופר"; דחו בחודש את "מג'יק מייק"

"לופר". ג'וזף גורדון-לויט.

"לופר". ג'וזף גורדון-לויט.

חברת ההפצה 'לב סרטים ובתי קולנוע' (סרטי לב), רכשה להפצה בישראל את אחד הסרטים המסקרנים ביותר שסקרנו כאן בעת האחרונה – "לופר" (ש.ל.ר, Looper) של ריאן ג'ונסון ("בריק") ובכיכובם של ג'וזף גורדון-לויט וברוס וויליס. הסרט תוזמן כרגע לעלות לאקרנים בארץ ב-4 באוקטובר – ימים ספורים אחרי ארה"ב (28 בספטמבר).

עלילת הסרט מתרחשת בעתיד, בו כבר הומצאה הנסיעה בזמן, אבל היא הוצאה מחוץ לחוק וניתנת 'לרכישה' רק בשוק השחור. כשהמאפיה רוצה במותו של מישהו, היא שולחת אותו 30 שנה אחורה בזמן, לידיו של מתנקש להשכרה כמו ג'ו (גורדון-לויט). נראה שלג'ו יש את כל מה שהוא צריך בחיים, עד שהמאפיה מחליטה לסגור את העסק ושולחת את ג'ו המבוגר (וויליס) להתנקשות בידי עצמו הצעיר. עוד מככבים גם אמילי בלאנטפייפר פרבופול דנו, וג'ף דניאלס.

רכישת "לופר" בידי סרטי לב היא מעט מפתיעה. נכון, לב גם הפיצו את סרט הביכורים של ג'ונסון, "בריק"; אבל הבמאי עבר להפיק את סרטו החדש עם החברות שיצרו את "הרוע שבפנים" ו"דרייב" – שניהם עלו לאקרנים בארץ בידי חברות הפצה אחרות מלב.

סרטי לב אמורים היו להעלות בסוף חודש זה (28 ביוני, יום לפני ארה"ב) את הסרט "מג'יק מייק" של סטיבן סודרברג בכיכובו של צ'אנינג טאטום, אך דחו את הסרט בחודש ל-26 ביולי.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?