המלחין האנס זימר מדלג מ"האביר האפל" ל"סופרמן: איש הפלדה"

"סופרמן".

"סופרמן".

המלחין זוכה האוסקר האנס זימר ("מלך האריות", "התחלה") סיים לא מזמן לעבוד על מוסיקת הפסקול של "עלייתו של האביר האפל", וממשיך עם כריסטופר נולן גם בסרט "סופרמן: איש הפלדה" עליו הוא מפקח. כזכור, זאק סניידר יביים את האיתחול החדש לסדרת סרטי הסופרמן, אך נולן שמעוטר בהצלחות של "האביר האפל" ואפילו "התחלה", נתבקש בידי אולפני האחים וורנר לפקח על הפרויקט המשמעותי עבורם.

נולן ידוע בתור מי שאוהב לעבוד שוב ושוב עם אותם האנשים. לצופי הסרטים שלו קל לראות זאת על המסך: לסרט "התחלה" למשל, ליהק נולן את מייקל קייןקיליאן מרפי וקן ווטנבי – כולם הופיעו בסרטו "באטמן מתחיל". אל "עלייתו של האביר האפל", ליהק נולן את טום הארדיג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר – כולם הופיעו בסרטו הקודם, "התחלה". עם זימר, נולן עבד מאז "באטמן מתחיל" בכל סרטיו. על הלחן של "התחלה", הוא גם היה מועמד לפרס האוסקר.

במאי "סופרמן" החדש, זאק סניידר, גם הוא בעל מלחין קבוע: טיילר בייטס, שעשה את כל סרטיו מאז "שחר המתים", מלבד "אגדה עם כנפיים: השומרים של גאהול". עבור סופרמן, הוא יעבוד כאמור עם הקבוע של נולן. הסרט עצמו, צפוי לעלות לאקרנים בסמוך לארה"ב, שם הוא עולה ב-14 ביוני, 2013.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?