עוד "שוטרים מתחילים"

בלי יותר מדי פרטים, השחקן סטיב גוטנברג פלט כי סרט נוסף בסדרת סרטי ה"שוטרים המתחילים" נמצא בתהליכים. חרף העובדה שקיימים שבעה סרטים בסדרה (חלקם אפילו לא הופצו בארץ בקולנוע למיטב ידיעתנו) כשהאחרון בהם יצא ב-1994, מישהו חשב שכדאי להחזיר את הסדרה הזו למסלול.

"בינתים זה ממש גדול, כל מי שהיה בסרטים המקוריים ועדין בסביבה יחזור", אומר גוטנברג. "אני יודע שקים [קטרל] ושרון [סטון] נתבקשו לחזור אך הן עדין לא אמרו 'כן'. יהיה ממש גדול אם הן יהיו בענין."

גוטנברג, שלא רק כיכב ב"תרגיל לשוטרים מתחילים" והמשכיו, גם סיפר על המשך חדש לקומדיה מצליחה אחרת שלו: "שלושה גברים ותינוקת".

"טום סלק, טד דנסון ואנוכי מנסים לעשות סרט 'שלושה גברים ותינוקת' נוסף. הוא נקרא 'שלושה גברים וכלה'. התסריט פחות או יותר כתוב ואנחנו ממש רוצים שהוא יעשה. אנחנו מלאי תקוה."

לא קשה להבין מדוע השלושה "מלאי תקוה" לגבי סרט כזה. אף אחד מהשלושה לא הצליח לשמור על היוקרה שלו עם חלוף הזמן, ולאף אחד מהם אין פרויקט נוצץ מהעשור האחרון. טום סלק הוא עוד יחסית היחיד שהצליח לשמור על רמת פופולריות מסוימת עם סדרת סרטי ה"ג'סי סטון" שלו (סרטי טלויזיה שלא הופיעו בארץ למיטב ידיעתנו).

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

דווקא טד דנסון במצב מצויין, היתה לו סדרה משלו, "בקר" ששרדה 6 עונות, ועכשיו הוא זוכה לשבחים (מועמד לאמי וגלובוס הזהב) על תפקידו ב"נזקים" הסדרה של גלן קלוז שזכתה בהזמנה רצופה לעוד שתי עונות. לדעתי מצבו טוב יותר מטום סלק.

אלי שגב

האמת ששנאתי את "בקר", אבל אני לא יודע מה היה מצבה הרייטינגי כך שלא אתווכח עם הטענה שלך.
עם זאת, לגבי "דמג'ס" אני לא בטוח שהייתי רושם לזכותו של דנסון הצלחה כבירה עם הסדרה הזו. אכן היה מועמד באמי האחרון לשחקן המשנה הטוב ביותר, אבל גם הפסיד לעמיתו לאותה הסדרה – זלקו איבנק.
אבל הערכה בצד, ופופולריות בצד. לדעתי הפופולריות של סלק גבוהה יותר אם מחדשים לו את הדמות של ג'סי סטון פעם אחר פעם. דנסון זוכה בודאי לאהדת הקהל האיכותי, אבל להיות שחקן משנה בסדרת איכות של FX שונה מלהיות שחקן ראשי בסרט טלויזיה.

גאסר

שש עונות מעיד על רייטינג. זה שהפסיד את האמי לא אומר הרבה. אם כבר זה שחברו לסדרה כן זכה מוסיף על ההישג. ג'סי סטון זו סדרת טלוויזיה די נידחה שזוכה לחידוש בגלל עלויות הפקה זולות בקנדה וכדי למלא חלל בין סדרות בCBS, ולא זוכה למספיק רייטינג בשביל לקבל סדרה נוסחתית רגילה משלה, חייה רק בגלל הקהל הקבוע של רבי המכר עליהם היא מבוססת.
הפופולריות של סדרות הרשת האיכותיות עולה בשנים האחרונות (שואוטיים, AMC וכו') בנוסף לפן האיכותי. רק קח שחקני משנה מסדרות כמו הסופרנוס, סקס והעיר, עמוק באדמה, ניפ טאק, דקסטר, המגן, הפמליה וכדומה, ותשווה.
ולמה "דמג'ס" אם אפשר בעברית??

אלי שגב

כי הוט קראו לה בארץ "דמג'ס"…

גאסר

דווקא הוט השאירו את השם של הסדרה כמקורו, באנגלית. בניגוד לסדרות אחרות שתרגם פונטית את שמם (קליפורניקיישן, גריק, קיין וכו')..
🙂

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?