שוברי קופות 01.12.08: ווהן ווית'רספון מחממים לחג

חג המולד נחגג רק לקראת סוף דצמבר, ברם ניחוחות החג כבר מיתמרים. "ארבעה חגי מולד" (ש.ל.ר, Four Christmases) בכיכובם של ווינס ווהן, ריס ווית'רספון וחברים אחרים, דחק את "דמדומים" מהפסגה, וגרף על פי הערכות 31.7 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון בארה"ב. הקרב על המקום השני צמוד מאד בין "דמדומים" ו"בולט", והשניים על פי הערכות גרפו כ-26.5 מיליון דולרים.

בסך הכל מדובר בסוף שבוע מוצלח באקרנים: שביעית סרטים הצליחה לגרוף מעל 10 מיליון דולרים, שלושה מהם סרטים חדשים בארה"ב. "אוסטרליה" עם ניקול קידמן ויו ג'קמן הצליח לגרוף 14.8 מיליון דולרים, והתמקם במקום החמישי בטבלת שוברי הקופות אחרי "קוואנטום של נחמה" (19.5 מ"ד). 14.8 מיליון דולר אמנם לא הצלחה מסחררת, שזה בדיוק מה שקידמן זקוקה לו כדי לשקם את התדמית שלה מכוכבת שמשתכרת הרבה יותר מאשר היא מכניסה להפקה, אך עדין ביחס לז'אנר של הסרט בתקופה זו מדובר בסכום גבוה.

סרט הפעולה "המשלח 3" עם ג'ייסון סטתהם, פתח השבוע על פי הערכות עם 12.3 מיליון דולרים שזה ממש טיפה פחות מ "לוחמי הדרכים" (ש.ל.ר, Death Race) – גם בו כיכב סטתהם – ופתח עם 12.6 מיליון. "המשלח 3" תפס לו את המקום השביעי בטבלה, ובינו לבין אוסטרליה נמצא "מדגסקר 2" עם 14.5 מיליון דולרים למצבור ה-159.5 מיליון דולרים שלו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?