בלעדי! צילומי "כלבת" הישראלי יחלו בשבוע הבא

אהרון קשלס ונבות פפושדו

מימין לשמאל: אהרון קשלס ונבות פפושדו

בלעדי לאידיבי: צילומי סרט האימה הישראלי הראשון*, "כלבת", יחלו בשבוע הבא (7.12). את הסרט כתבו מבקר הקולנוע אהרון קשלס וחברו נבות פפושדו, והם גם שיאחזו בשרביט הבימוי. הפרויקט הצליח, מסתבר, להלהיב את מיטב הכוכבים הצעירים של ארצנו, ובינהם משחקים בסרט ליאור אשכנזי, עפר שכטר, רן דנקר, הנרי דוד ("מרחק נגיעה"), אניה בוקשטיין, ליאת הר לב ("רמזור") ומנשה נוי.

מרבית פרטי העלילה נשארו חסוים, כמו גם מיקום הצילומים (רק נמסר שיערכו ביער כלשהו בארץ), ובכל זאת: אח ואחות (דוד והר לב) בורחים מביתם בעקבות סוד אפל ונופלים לידיו של פסיכופט רצחני. מסע ההצלה שלהם סוחף קבוצת זרים אקראית למערבות של פחד ואלימות.

עדכון: את הסרט מפיקה יוליה שיפטר ("לרקוד") באמצעות UCM אפיקים מאוחדים סרטים, של חיליק מיכאלי, תמי ליאון ואברהם פרחי. סרטה האחרון של חברת ההפקה היה "זרים" בכיכובו של לירון לבו. קשלס הוא מבקר הקולנוע של רייטינג ומרצה באוניברסיטת תל אביב ובסם שפיגל; ופפושדו הוא בוגר החוג לקולנוע וטלויזיה באוניברסיטת תל אביב, שסרטו הקצר הראשון, "ניו בורן" (New Born) הוקרן גם בפסטיבל קאן 2006.

* אם לא מחשיבים את "חייל הלילה" של דן וולמן, שאמנם בעבר נחשב כסרט פולחן בקרב סטודנטים, רבים אינם מרוצים מהגדרתו כסרט אימה.

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

כל הכבוד, כן ירבו סרטי אימה ישראלים. אגב, זה אחד מאותם סרטים שהשתתפו בתחרות שהתקיימה ב- HOT? הטריילר עם משחק הטניס?

אלי שגב

כן, מדובר בצמד שעשה את הטריילר עם משחק הטניס, ברם אני לא בטוח שאכן מדובר בסצינה שהופיעה בתסריט הסופי ותצולם לסרט.

ספיר

אני גם ישתתף בסרט כלבת , אני כבר מחכה לצילומים

נעהה

היוש,חלק מצילומי הסרט נארכו ברחוב שלי!!,
והיה כאייףףף [:

יאללה ביי ביי!!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?