מתחם קולנוע ובידור "גלובוס סיטי" יפתח בכפר סבא

גלובוס סיטי, כפר סבא.

גלובוס סיטי, כפר סבא.

קבוצת גלובוס גרופ הכריזה על הקמת מתחם בילוי ובידור 'גלובוס סיטי' במתחם עטיר ידע בכפר סבא. הקומפלקס יוקם בידי חברת אושירה בע"מ, וישתרע על שטח של 20 אלף מ"ר שיכללו 25 אולמות קולנוע (4 מתוכם במתחם VIP), מועדון מוסיקה להופעות, אולם תיאטרון, אולפן טלויזיה, מסעדות, בתי קפה, ברים, מתחם ילדים, ומשרדי הייטק.

גלובוס גרופ מצפה לשרת את תושבי כפר סבא כמובן, כמו גם תושבי הוד השרון, פתח תקוה, וישובי האיזור. המתחם צפוי לקבל גישה נוחה מהכבישים בסביבה ובתוכם כביש 6. היצע החניה יעמוד על 2,000 מקומות בחניוני מרתף וחניונים עיליים. בדומה לקומפלקס זה, מבטיח יו"ר קבוצת גלובוס גרופ, יורם גלובוס, כי "יקומו בשנים הקרובות עוד פרויקטים דומים באזורים מרכזיים נוספים כגון חיפה, ירושלים ותל אביב."

נשמע כי גלובוס גרופ לא מבקשת להפוך את קומפלקס הקולנוע הראשון שלה לקניון, כמו הקומפלקסים סינמה סיטי ויס פלנט – ובמקום, ממקדת אותו למקצועיות עם הכוונה למקם בו אולפן טלויזיה ומשרדי הייטק. מרבית בתי הקולנוע של גלובוס גרופ הוקמו עד כה בתוך מבנים קיימים ועומדים, ולכן נאלצו להתמודד עם בעלי קניונים צמאי הגדלת הכנסות על חשבון בתי הקולנוע שלה (דחיקת 'גלובוס מקס' מקניון השלום-עזריאלי לטובת רשת ביגוד מחו"ל הוא המפורסם מבין המקרים). את הקומפלקס הראשון שלה, בחרה גלובוס גרופ להקים באיזור תחרותי למדי: בתוך כפר סבא צפוי להיפתח קומפלקס סינמה סיטי חדש, בעיר הסמוכה רעננה פועלים שני בתי קולנוע לא-נוצצים אבל יחסית פופולרים, ואילו לפתח-תקואים יש את יס פלנט קניון איילון עם הגישה הנוחה באמצעות דרך אם המושבות, אז צריכה להיות סיבה ממש טובה כדי שיצפינו עד כפר סבא. בעיר ראשון לציון יפתח בשבוע הבא קומפלקס יס פלנט ויראה לנו מה יכולה לעשות תחרות בין קומפלקסי קולנוע.

עבודות ההקמה תחלנה עוד השנה, עם צפי לפתוח את המרכז בשנת 2014.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?