"חוק הפופקורן" שיאפשר להכניס מזון ושתיה מהבית אל בתי הקולנוע, אושר בועדת הכלכלה של הכנסת בראשות כרמל שאמה-הכהן, ויעבור כעת לאישור בקריאה שניה ושלישית של מליאת הכנסת. מדובר למעשה בסעיף מתוך הצעת חוק להרחבת סמכויותיו של הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת (תעשיה, מסחר ותעסוקה).
הסעיף בהצעת החוק, מאפשר לציבור להכניס אוכל ושתיה מהבית לעסקים סגורים שבהם נמכר מזון כמו בתי קולנוע ומופעים. בכך, תיפסק כבילת הציבור כלפי בית העסק שחייבה אותו לרכוש את מוצרי האוכל והשתיה במחירים גבוהים. בתי הקולנוע התנגדו לסעיף וטענו כי הם כמעט שאינם מרוויחים ממכירת הכרטיסים לסרטים, ועקב הסעיף בחוק תיפגענה הכנסותיהם. סמנכ"ל השיווק של רשת הקולנוע גלובוס מקס, אפרים ליפשיץ, הגדיל ואמר כי בתי הקולנוע שהוא מייצג מתפרנסים ממכירת מזון ושתייה, אינם מתביישים בכך וזו ההצדקה היחידה לקיומם: "האיסור הזה יפגע פגיעה אנושה שלא תהיה לה תקומה ברמה העסקית." חבר הכנסת שאמה-הכהן הגיב כי אם בית הקולנוע משלם תמלוגים למפיצים ממחיר הכרטיס "יש לו אינטרס למכור כרטיס במחיר נמוך ואת המזון במחיר גבוה".
אם יאושר בכנסת, החוק יכנס לתוקף ב-15 בינואר 2013. בתי הקולנוע מאיימים ביקור מחירי הכרטיסים לקולנוע, אך נזכיר כי גם כך מחיריהם אינם יורדים ותחרותיים – אלא רק עולים בחלוף הזמן. זה נשמע רק כמו תירוץ להעלות את המחירים מוקדם יותר.