רשמי: "ההוביט" יתחלק לשלושה חלקים

"ההוביט - חלק 1: מסע בלתי צפוי".

"ההוביט – חלק 1: מסע בלתי צפוי".

סרט שלישי יצטרף לשני חלקי "ההוביט" ואכן יהפוך את המותג לטרילוגיה נוספת, כמו זו שהיא מקדימה ("שר הטבעות"). את ההכרזה הרשמית ערך פיטר ג'קסון בחשבון הפייסבוק שלו מוקדם יותר השבוע.

ג'קסון השתעשע ברעיון עוד בפסטיבל קומיק-קון האחרון, משאמר שהוא ישמח לעשות משהו עם הקטעים העודפים שצילם עבור שני חלקי "ההוביט" הקיימים, וגם היה שמח לצלם עוד קטעים נוספים. מאז, הרעיון דווקא קרץ למפיקים, והם הצליחו לישב את כל הסוגיות עם אולפני האחים וורנר (חוזי שחקנים, תקציבי צילומים נוספים וכו').

"עושר הסיפור," מסר ג'קסון, "כמו גם החומרים הנוספים שמופיעים בנספחים של 'שר הטבעות', מאפשרים לנו לספר את הסיפור המלא של הרפתקאות בילבו באגינס והתפקיד שהוא מילא בהיסטוריה הלעיתים-מסוכנת ותמיד מלהיבה של הארץ התיכונה. אז ללא הקדמות נוספות ובשם 'ניו ליין סינמה', 'האחים וורנר', MGM, 'וינגוט פילמס' וכל צוות השחקנים וההפקה של סרטי 'ההוביט', אני מכריז כי שני הסרטים יהיו שלושה."

צילומי שני החלקים של "ההוביט" במתכונתו הקודמת הסתיימו בטווח החודש האחרון, ואמנם יש לו חומר גלם רב לפי הודעתו בקומיק-קון, הוא בכל זאת ידרש לצלם שוב – ולכך עוד אין תאריך. כמו כן, נראה שצאתו של "ההוביט – חלק 1: מסע בלתי צפוי" היה לאקרנים ב-14 בדצמבר הקרוב, תישאר בהינה כמו גם יציאת "חלק 2: לשם ובחזרה" ב-13 בדצמבר 201 – והחלק השלישי יצטרף היכנשהו ב-2014.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?