מבטלים הגעה לישראל: סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם וואן-דאם

"בלתי נשכחים 2".

"בלתי נשכחים 2". ג'ייסון סטתהם וסילבסטר סטאלונה.

כוכבי האקשן סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם, ז'אן קלוד ואן דאם ודולף לודגרן ביטלו את הגעתם לישראל עבור פרימיירת הסרט "בלתי נשכחים 2". החבורה היתה אמורה להגיע ב-8 באוגוסט ארצה, אך הסיבה הרשמית לביטול היא מותו של סייג' סטאלונה, בנו של סילבסטר.

"אנו בטוחים כי שמעתם על הטרגדיה שעברה משפחת סטאלונה בשבועות האחרונים," נכתב בהודעה מחברת ההפקה של הסרט. "כולנו נעצבנו בשל אירוע זה ואנו שולחים את תנחומנו הכנים לסליי ומשפחתו, כפי שבוודאי עושים אחרים. בעקבות אירועים בלתי צפוים אלו, אנו נאלצים לבטל את הפרמיירה בישראל, משום שסליי לא יוכל להשתתף בה והבלתי נשכחים האחרים גם כן, בעקבות שינוי בלוחות הזמנים ומחסור בזמן."

כל הסיפור מסריח מיחסי ציבור מכוערים. הרי ההודעה שכוכבי הסרט יגיעו ארצה, נפוצה אחרי שהבן מת ובאופן מפורש ציינה כי סטאלונה יגיע חרף המוות. ומה הקשר לשאר השחקנים? למה לוח הזמנים של כולם השתנה כעת והם לא יכולים להגיע? היינו "מסתפקים" בשמחה בברוס וויליס ובג'ייסון סטתהם…

מה שכן, ידוע כי התעוררה להפקת הסרט בעיה חדשה ממש בימים האחרונים: משפחתו של פעלולן שנהרג על סט צילומי הסרט, תובעת כ-25 אלף דולרים בגין רשלנות שהובילה למותו.

"בלתי נשכחים 2" מפגיש שוב את חבורת שכירי החרב בהובלתו של סטאלונה. החבורה יוצאת למשימה פשוטה לכאורה, אך משהיא מסתבכת – אחד מחבריה נהרג. כעת הענין הופך לאישי, והחבורה יוצאת למסע נקמה. סיימון ווסט ("טומב ריידר") ביים ומככבים לצד החמישיה שתגיע לארץ, גם ארנולד שוורצנגרצ'אק נוריסג'ט ליטרי קרוס וליאם המסוורת'. הסרט הראשון חצה את קו 100 מיליון הדולרים בקופות בארה"ב, והוסיף עוד כ-170 מחוצה לה.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] עדכון: כוכבי הסרט לא יגיעו ארצה. לחצו לפרטים המלאים. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?