שוברי קופות 13.08.12: "זהות גנובה" פותח יפה

"זהות גנובה". ג'רמי רנר.

"זהות גנובה". ג'רמי רנר.

גם עם ג'רמי רנר במקום מאט דיימון, החלק החדש בסדרת ה"זהות" – "זהות גנובה" – תפס את צמרת טבלת שוברי הקופות בקלות יחסית, וגבר הן על הקומדיה החדשה בכיכובו של וויל פרל, "הקמפיין", והן על סרט הקומיקס "עלייתו של האביר האפל" שנכנס לשבועו הרביעי. סרט הקומדיה "תקווה בהופ ספרינגס" עם מריל סטריפ פתח גם הוא יפה, ואילו סרט הפעולה "זיכרון גורלי" התרסק החוצה מהחמישיה העליונה.

בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, כאמור, ניצב סרט הפעולה "זהות גנובה" שפתח עם 40.3 מיליון דולרים בקרב 3,745 בתי קולנוע, על פי הערכות. הסדרה רק הלכה והתחזקה עם התקדמות החלקים בה בכיכובו של מאט דיימון, אך לפחות החלק הרביעי החדש בכיכובו של רנר התברג יפה מעל הפתיחה של הראשון, "זהות כפולה" (27.1 מיליון דולרים). החלק השלישי בסדרה, "זהות אבודה", הוא החזק ביותר כאמור, עם פתיחה בגובה 69.3 מיליון דולרים. ההשקה מחדש של סדרת "זהות" (Bourne בגרסה המקורית) יכולה להיחשב כהצלחה גדולה: מרבית ההשקות-מחדש הקודמות הצליחו להיצמד בלבד לרווחי הסרט המקורי הראשון עם הדמויות בו (ואולי ראוי לציין כי כאן החליפו דמויות ואילו רק כיוון העלילה די דומה).

במקום ה-2 ניצב סרט הקומדיה "הקמפיין" (ש.ל.ר, The Campaign) שפתח עם 27.4 מיליון דולרים בקרב 3,205 בתי קולנוע. לא מדובר ברווחים מזהירים עבור פרל, שכבר פתח מעל ה-30 מיליון דולרים עם "אחים חורגים" למשל, ופתח מעל ה-47 מיליון עם "לילות טלדגה".

במקום ה-3 ניצב סרט הקומיקס "עלייתו של האביר האפל" עם ירידה בת 45.3 אחוזים ברווחיו, אל 19.5 מיליון דולרים בקרב 3,690 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 390.1 מיליון דולרים. אחריו פתחה הקומדיה "תקווה בהופ ספרינגס" עם 15.6 מיליון דולרים בקרב 2,361 בתי קולנוע. וחותם את החמישיה העליונה סרט הקומדיה המשפחתי "יומנו של חנון 3" שירד ב-43.9 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר אל 8.2 מיליון דולרים בקרב 3,398 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף "יומנו" 30.6 מיליון דולרים.

במקום ה-6 ניצב סרט המדע הבדיוני "זיכרון גורלי" שירד ב-68.3 אחוזים (!) ברווחיו מהשבוע שעבר בו אחז במקום ה-2. הוא הוסיף כעת 8.1 מיליון דולרים לרווחיו בקרב 3,601 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 44.2 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?