אפקט נינט; שינוים בערוץ 2 ו-10; מי ישאר עם HD?

מעריב מדווח ממשרד הפנים, כי 10 נערות שינו את שמן ל"נינט" בחודש שעבר, דצמבר 2007. נינט טייב והקרחת עלתה לראש הכותרות בזמן האחרון בזכות הקרחת שעשתה.

—–

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, גלעד עדין, קיבל הצעה לשמש בתור סמנכ"ל הערוץ במקום תפקידו הנוכחי. אם יחליט לקבל את התפקיד, מי שיתפוס את מקומו הוא כותב הספר "אם יש גן עדן" עליו מבוסס הסרט "בופור", וסגן-עורך מעריב לשעבר, רון לשם. לשם משמש כרגע בתור סמנכ"ל זכיינית ערוץ 2, "קשת".

—–

חווית האיימקס (IMAX) הולכת בגדול על סין. חברת איימקס תקים 10 אולמות קולנוע בסין. ב-7 מהם תיושם הטכנולוגיה הדיגיטלית של איימקס שעדין בשלבי פיתוח.

—–

חדשות טובות לאביב גלעדי, שיתכן ולא יצטרך למכור את מניותיו בזכיינית ערוץ 2, "רשת". גלובס מדווח שמתקיימת בדיקה משפטית האם לא יוכל גלעדי להמשיך להחזיק במניותיו אלו, זאת משום חוסר בחד-משמעיות באחת מתקנות המועצה לכבלים וללוין. על גלעדי הוטלה הגבלה בידי המועצה להחזיק ב-7 ערוצים לכל היותר. ג. יפית שהתדיינה בענין על פי השמועות בוודאי לא מרוצה.

—–

שמועות בתעשיה אומרות שאחת משתי ענקיות המדיה האחרונות שנשארו עם HD, אולפני פאראמאונט, גם עומדת לנטוש בעקבות האחים וורנר, את פורמט ה-HD DVD ולעבור ל-Blu Ray של סוני. החברה מכחישה.
אם גם פאראמאונט ינטשו את ה-HD, אולפני יוניברסל (Universal) יהיו האחרונים להשתמש בפורמט של טושיבה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?