"השוטר מבוורלי הילס" יהפוך לסדרת טלויזיה עם אדי מרפי?

"השוטר מבוורלי הילס 2". אדי מרפי.

"השוטר מבוורלי הילס 2". אדי מרפי.

התוכניות להוציא את "השוטר מבוורלי הילס 4" לקולנוע עלו על שרטון כבר מזמן, ובמקומן כוכב הטרילוגיה המקורית אדי מרפי, יחד עם המפיק שון ריאן (יוצר "המגן"), מנסים כעת למצוא קונים לסדרת הטלויזיה "השוטר מבוורלי הילס" שתהיה ספין-אוף לסרטים.

מרפי אישר לעיתון ה'רולינג סטון' עוד בנובמבר אשתקד, כי לא יופק סרט רביעי בסדרת "השוטר מבוורלי הילס", שהיה אמור לעסוק בבנו של אקסל פולי (הדמות של מרפי), ולשלב את האב באופנים שונים בעלילה. מרפי טען כי הניסיון להוסיף אותו לעלילה נדחס בכוח, ועל כן העדיף לוותר על כל התסריטים וללכת על סדרת טלויזיה. אלא שהעלילה של הסדרה לא שונה במיוחד מהרעיון הכללי של הסרט (מה שהופך את הפרויקט למסוכן יותר בבחינת הקונים), ומרפי עתיד להופיע בפרק הפיילוט כמו גם מספר פרקים אחרים בסדרה, אם תצא לפועל. המסקרן בכל הסיפור הוא שריאן נמצא בחוזה טאלנט שכזה אצל חטיבת הטלויזיה של אולפני 'סוני', בעוד הסרטים המקוריים נמצאים בחזקתם של אולפני 'פאראמאונט' המתחרים.

בין רשתות הטלויזיה שמרפי ולוי מנסים כעת לגייס לרכישת הסדרה, נמצאות ABC, Fox, NBC, ו-CBS. הסרטים עסקו בשוטר שלא נמצא בסביבה הטבעית שלו, ועושה המון שטויות בדרך ללכוד את הפושעים.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?