עולם אכזר: בריאן סינגר חוזר לביים סרט "אקס-מן" נוסף: "ימים של עבר עתידי"

"אקס-מן". בריאן סינגר.

"אקס-מן". בריאן סינגר.

הקולנוען בריאן סינגר ("אקס-מן 1" ו-2) ישוב לביים סרט נוסף בסדרה: "אקס-מן: ימים של עבר עתידי" (ש.ל.ר, X-Men: Days of Future Past). אולפני פוקס שכרו את סינגר על רקע פרישתו מהתפקיד של מתיו ווהן, במאי הפרק הקודם "X-מן: ההתחלה", והסתפקותו בהפקת הסרט הבא.

סינגר השיק את סדרת סרטי "אקס-מן" החלשה, וביים גם את סרט ההמשך שלוש שנים מאוחר יותר. הוא גם זה שנתן את הרעיון להשקה-מחדש של הסדרה עם הסרט "ההתחלה", אבל פינה את מושב הבימוי לווהן שנשקל פעם גם לביים את "אקס-מן 3" (בסוף נבחר ברט רטנר). אלא שהבימוי תמיד היה בעיני הצרה האמיתית של סרטי "אקס-מן", גם עם ווהן (אבל אולי הכי פחות), גם עם רטנר, וגם עם סינגר. הבימוי ואופיו של הסרט מעולם לא הצליחו להתעלות מעל תסריט לא מבריק ולא מענין במיוחד, זאת למרות שסרטי קומיקס אחרים דוגמת "ת'ור" ו"איירון מן", דווקא כן הצליחו בגזרה הזו. סינגר גם ביים את "סופרמן חוזר" שהיה סתמי ביותר גם כן. ובכל זאת, הוא נבחר לחזור אל "אקס-מן".

השחקנים ג'יימס מק'אבוימייקל פסבנדר וג'ניפר לורנס, מיועדים לחזור ולככב גם בסרט האקס-מן הבא, שמיועד כרגע לאקרנים בארה"ב ב-18 ביולי, 2014. בינתים, לסינגר יש בקנה את "ג'ק קוטל הענקים" (ש.ל.ר, Jack the Giant Slayer) במרס 2013.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?