קצרים: השופט; סטפן צ'ו; באז לורמן; אדם שנקמן; רשת ומשרדי הפרסום

סרט "השופט" חדש? בלי יותר מדי פרטים, האתר הרשמי של חברת הקומיקס 2000AD שממשיכה להפיץ חוברות קומיקס של "השופט" הודיעה על סרט חדש לגיבור הקומיקס העתידני. עיבוד מחודש? סרט המשך? סרט מקדים? סילבסטר סטאלונה? כשיהיה מה לספר, נודיע.

—–

סטפן צ'ו ("שיגעון הקונג פו") ירד מבימוי העיבוד ל"הדבור הירוק" (ש.ל.ר, The Green Hornet), שבאחד מגלגוליו שיחק גם ברוס לי, בתור עוזרו המיוחד של הגיבור. הטענה שנמסרה לפרישתו של צ'ו מהתפקיד היא (איך לא) "חילוקי דעות יצירתיים", אבל הזה עדין מיועד להיכנס לנעליו של לי בתור העוזר הנאמן, אז זו בטח לא היתה פרידה כואבת מדי. בסרט מככב סת' רוגן ("זאק ומירי עושים פורנו") שגם כותב את התסריט.

—–

אדם שנקמן ("היירספריי") מנהל מגעים לבימוי סרט חדש על מסעותיו של סינבאד המלח (מסיפורי אלף לילה ולילה). תסריט ממשי עדין לא נכתב לסרט, אך ידוע שהסרט יעסוק בחיפושיו של המלח סינבאד אחר המנורה של אלאדין, והוא מיועד להיות סרט עתיר תקציב בהפקתם של אולפני קולומביה. את תפקיד הבמאי אחז לרגע רוב כהן ("המומיה 3: שובו של קיסר הדרקון") ואת התפקיד הראשי אחז לרגע וין דיזל ("מהיר ועצבני").

—–

באז לורמן ממהר לביים סרט חדש, אחרי ש"אוסטרליה" שלו מצליח בצורה סבירה כבר שבועות ספורים בקופות בארה"ב (אצלנו מה-25.12 בקולנוע). אז מטרום מלחמת העולם השניה, הוא עובר ל"עידן הג'אז" של פרנסיס סקוט פיצג'רלד, בעיבוד לספרו "גטסבי הגדול" (הוצאת הקיבוץ המאוחד, 1974). הספר הנחשב, עובד כבר פעמים מספר לקולנוע ואף למחזות בברודוואי, ובארץ נלמד כחלק מתוכנית הלימודים בתיכונים.

—–

היקף העמלות שתשלם זכיינית ערוץ 2, "רשת", למשרדי הפרסום ירד השנה לכ-12 אחוזים, על פי סיכומים חדשים שערכה עם המשרדים. מדובר בירידה של כ-20 אחוזים בעמלות. הזכיינית "קשת" צפויה לסגור הסכם דומה עם המשרדים, ובכך תשאיר את ערוץ 10 בודד במערכה נגד משרדי הפרסום וחברות המדיה. ערוץ 10 מנהל קמפיין נוקשה נגד משרדי הפרסום, שהחל עוד מפסטיבל ראש פינה האחרון לא מזמן, בו מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, השתלח בחברות הפרסום והאשימן בחזירות. הערוץ דורש להקטין את העמלות ל-5 אחוזים, ללא קשר לגודלו של המשרד או היקף הפרסום שלו.

—–

מערוץ 10 לזכיינית רשת: חנוך דאום שפרש לאחרונה מתפקידו כיועץ תוכן בערוץ 10, חוזר להיות סמנכ"ל אסטרטגיה של רשת (תפקיד דומה לזה שתפס בתקופת המכרז על הפעלת ערוץ 2). דאום הוא גם סופר ובעל טור בעיתון "ידיעות אחרונות".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?