פרנק מילר יעבד סדרת המד"ב "באק רוג'רס"

פרנק מילר ("עיר החטאים") רוצה לעבד את סדרת הטלויזיה מבוססת הקומיקס, "באק רוג'רס", למסך הגדול. מפיקים בחברת ההפקה שלו, Odd Lot, מנסים לרכוש זיכיון להפקת הסרט מחברת Nu Image/Millennium, ולא לרכוש את כל הזכויות על הדמות.

באק רוג'רס היה אחד הסיפורים הראשונים שנגע בחקר החלל. סדרות הקומיקס שלו פורסמו בשלהי שנות ה-1920 דרך תחילת שנות ה-1930, ואף זכו לסרט (בכיכובו של טימותי דלטון) וכאמור גם סדרות טלויזיה (המפורסמת, של רשת ABC האמריקאית, בכיכובו של גיל ג'רארד), במרוצת השנים. רוג'רס היה טיס חיל האויר האמריקאי, שנפגע מגז רדיואקטיבי ונכנס לתרדמת שהקפיאה את כל מערכות החיים שלו. הוא מתעורר 500 שנה מאוחר יותר, לעולם שונה לחלוטין, אז הוא מצטרף לכוחות כדור הארץ (כדי להרשים אישה, אלא מה) במלחמתם בפולשים מכוכב אחר המנסים להשתלט על שלהם.

אמנם סדרת הטלויזיה של ABC לא לקחה את עצמה ברצינות מדי, סביר יותר להניח שטביעת האצבע האפלה והמוכרת של פרנק מילר תעבור גם לעיבוד הזה שלו. מילר, המסיים בימים אלו את סרטו המדובר "ספיריט" (ש.ל.ר, The Spirit), כנראה ישים את הפרויקט בראש סדר העדיפויות שלו. זאת חרף העובדה שעלו כבר שמועות על סרט המשך ל"עיר החטאים".

הקומיקס של באק רוג'רס פורסם גם בארץ תחת אוגדן בשם "בוקי". גם הסדרה "באק רוג'רס" של ABC שודרה בארץ, ולאור הצלחתה, אפילו פורסם ספר בשם "באק רוג'רס במאה ה-25" (הוצאת קוסמוס, 1979), הממצה את סיפור העלילה של פרק הפתיחה בסדרה הטלויזיונית.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?