האחים וורנר מאמינים בצדקתם על "ווצ'מן"

לפני מספר ימים, שופט פדרלי בארה"ב, פסק לטובת אולפני 20th Century Fox בטוענה כי קיימות לאולפנים זכויות בסרט "ווצ'מן" (ש.ל.ר, Watchmen) של אולפני האחים וורנר. יחד עם חברת ההפקה Legendary Pictures, הפיקו אולפני האחים את "ווצ'מן" על פי קומיקס של אלן מור ודייב גיבונס, והוא מיועד להפצה בארה"ב במארס הקרוב.

חג המולד שנקרה בדרך (מיום חמישי האחרון, 25.12), מנע מהאולפנים להציג את תגובותיהם המדודות לציבור. אתמול (ב'), פרסמו האחים וורנר הודעה לעיתונות ובה נאמר:

"אנחנו חולקים בכבוד אך בתקיפות עם פסיקת בית המשפט ובוחנים את כל אפשרויות הערר שלנו. אנו ממשיכים להאמין שטענותיהם של פוקס חסרות שחר ובסופו של דבר אנו ננצח, בין אם במשפט ובית אם בבית הדין לערעורים. אין לנו תוכניות לשנות את תאריך השחרור [לאקרנים, א.ש.] של הסרט."

מפוקס ענו בקצרה:

"אנו מודים על פסיקת השופט המכירה בזכויותינו, ומדברת בעד עצמה."

הדרך הקצרה ביותר לטעמי כדי להשאיר את "ווצ'מן" בתאריך שלו ולסגור את הענין בנעימות יהיה הסכם פשרה.

ובחדשות אחרות

צילומי סרט האימה הישראלי, "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו היו אמורים להסתיים מחר (ד'), אך הוארכו עד ליום ראשון. הצילומים הופסקו ביום רביעי האחרון (24.12) ולא התקיימו גם ביום חמישי שאחריו מפאת הגשמים שירדו על יער בן שמן, שם מצולם הסרט. הם התחדשו רק ביום ראשון האחרון (28.12) ועל כן יסתיימו בעיכוב הקל.

—–

נתוני הקופות הרשמיים בארה"ב נחתו בשעות הלילה, ונודע מהם כי "ואלס עם באשיר" פתח בארה"ב יפה מאד עם 50,021 דולרים ב-5 בתי קולנוע בלבד. בארה"ב קיבל הסרט דירוג R, ועדין הצליח להיצמד לשני מחזיקי השיאים הישראלים בקופות האמריקאיות: "ללכת על המים" שלא דורג ופתח שם ב-10 בתי קולנוע עם $60,465 (לבסוף הפך לסרט הישראלי הקופתי ביותר שם, עד שהגיע:), ו"ביקור התזמורת" שדורג כ-PG-13, ופתח שם ב-7 בתי קולנוע עם $67,492. עם זאת, לא סביר בעיני שהוא יקח ל"ביקור" את התואר הנחשק.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?