"האלף לייף", "היטמן", "וורקראפט" ו"הפמליה" לקולנוע; "קעקוע דרקון 2" בבעיות

פול ווקר מתוך "מהיר ועצבני 6". השחקן שצפוי לככב בחידוש ל"היטמן" מבוסס משחק הוידאו.

פול ווקר מתוך "מהיר ועצבני 6". השחקן שצפוי לככב בחידוש ל"היטמן" מבוסס משחק הוידאו.

הבמאי והמפיק ג'יי-ג'יי אברמס ("סטארטרק", "סופר 8") לא רק מתעתד לביים סרט חדש בסדרת "מלחמת הכוכבים" אחרי הצלחת ההשקה-מחדש שלו ל"מסע בין כוכבים" – הוא גם מתכוון לעבד לקולנוע את משחקי הוידאו "האלף לייף" (Half-Life) ו"פורטל" (Portal). אין יותר מדי מה לספר בנידון: מדובר בפרויקטים בחיתולים שחברת ההפקות של אברמס, 'באד רובוט' (Bad Robot) לקחה על עצמה.

—–

ואם כבר ג'יי-ג'יי אברמס: מנכ"ל דיסני, בוב ייגר, חשף בריאיון כי במסגרת סרטי ההמשך שמתוכננים לסדרת "מלחמת הכוכבים" בבימויו של ג'יי-ג'יי אברמס, יתכנו גם סרטי ספין-אוף לדמויות ספציפיות. אף אחד לא גמר בליבו דבר עדיין, אבל זוהי אפשרות ממשית נוספת לגלגל כסף על גבם של המעריצים.

—–

אולפני פוקס מעוניינים להשיק מחדש סרט על פי משחק הוידאו "היטמן" (Hitman), והפעם את התפקיד הראשי של מתנקש חסר רחמים עם ברקוד מוטבע על עורפו, יגלם פול ווקר ("מהיר ועצבני"). כזכור, ב-2007 כבר הושק סרט לפי המשחק אבל הוא לא היה טוב והוא לא נחשב מצליח במיוחד (כ-100 מיליון דולרים בסך הכל בקופות בכל העולם). לבחור בכוכב "מהיר ועצבני" שלא הביא אחריו קהל לאף סרט אחר ("פרויקט לזרוס", "טייקרס")? נשמע כמו ניסיון סתמי להוציא עוד סרט פעולה שישכח מהר מאד.

—–

דאנקן ג'ונס (במאי הסרט החביב "קוד מקור") יביים את הסרט "וורקראפט" עבור אולפני לג'נדרי (Legendary), על פי סדרת משחקי הוידאו הפופולרים (Warcraft). הכוונה היא להתחיל לצלם כבר בסתיו הקרוב, ולעלות לאקרנים בקיץ 2015.

—–

"נערה עם קעקוע דרקון". דניאל קרייג.

"נערה עם קעקוע דרקון". דניאל קרייג.

אם תהיתם למה אחרי ההצלחה של "נערה עם קעקוע דרקון" ההוליוודי של דיויד פינצ'ר (233 מיליון דולרים בקופות בעולם), לא יצאו מיד הודעות לעיתונות על סרט המשך, הרי התשובה: אולפני פוקס לא נלהבים מהתקציב הגדול שהסרט דורש ושוקלים להחזיר את דיויד פינצ'ר לכיסא הבמאי אבל לחתוך את הכוכב הזכר דניאל קרייג מהתסריט כדי לחסוך בעלויות (המשכורת של ג'יימס בונד אחרי "סקייפול" איננה קטנה).

—–

סרט הקולנוע שיביא את סדרת הטלויזיה "הפמליה" (2004-2011) למסך הגדול יוצא לדרך: אולפני האחים וורנר נתנו אור ירוק לפרויקט מבית HBO, מארק וולברג וסטיבן לוינסון. דאג אלין שיצר את הסדרה לטלויזיה, כתב את התסריט לסרט וגם יביים אותו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?