פארל ונייטלי עוברים ל"לונדון"

קירה נייטלי וקולין פארל יככבו בדרמת הפשע "שדרות לונדון" (ש.ל.ר, London Boulevard). את הסרט יביים (כסרט ביכורים בתפקיד) וויליאם מונהן, הידוע בתור תסריטאי הסרט "השתולים" (אבל גם "גוף השקרים" ו"ממלכת גן עדן"). את התסריט עיבד מונהן על פי רומן מאת קן ברואן באותו השם (שלא תורגם לעברית למיטב ידיעתנו).

פארל יגלם פושע מדרום לונדון (וויקי באנגלית) המשתחרר מהכלא אחרי שלוש שנות מאסר בגין תקיפה שאיננו זוכר שביצע. הוא מנסה להותיר את העבר במקומו ומתחיל לעבוד כאיש תיקונים עבור שחקנית יפיפיה (ככל הנראה לא נייטלי, שדווקא מיועדת לגלם איזו מושא אהבה שלו). כשהוא מסתבך עם מלווה בריבית כלשהו, העניינים מתחילים להתחמם, ואנשים סביבו רותחים מעצבים עליו (במקרה הטוב) או מוצאים את מותם (במקרה הרע).

על פי וראייטי,הסרט יתחיל צילומים בקיץ הקרוב, בלונדון עצמה ובסביבתה.

ובחדשות אחרות

וינג ריימס ("משימה בלתי אפשרית 3") לוקח את התפקיד הראשי ונועל את נעליו של דני גלובר, בעיבוד למחזה של אתול פוגרד, "האדון הארולד… והבנים" (ש.ל.ר, Master Harold… and the Boys). ריימס יגלם במקום גלובר את הדמות של סאם, מלצר שחור עם רמה שכלית גבוהה יחסית לתקופה המתוארת.

—–

אולפני פאראמאונט הזניחו את הזכויות שלהם ליצור עיבוד לקומיקס "טורסו" (Torso), והמועמד לאוסקר, דיויד פינצ'ר, עשוי לאבד את בימוי הסרט שרצה כל כך לבסס עליו מפאת פגות תוקף הזכויות בלבד. הסרט, "נס" (ש.ל.ר, Ness), אמור היה לספר (כמו הקומיקס) את סיפורו של אליוט נס, מה"בלתי משוחדים". אלו אותם "הבלתי משוחדים" שבריאן דה פלמה ביים אודותם סרט, שם גילם את נס קווין קוסטנר. הפעם, אגב, אמור היה לגלם את נס, מאט דיימון.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?