שוברי קופות 26.01.09: מלחמת האופל מובסת בידי השוטר בקניון

הקומדיה בכיכובו של קווין ג'יימס, "שוטר בקניון" (ש.ל.ר, Paul Blart: Mall Cop), הצליחה לשמור על מקומה בראש טבלת שוברי הקופות גם השבוע, על פי הערכות. בשבוע השני שלו באקרנים בארה"ב, "שוטר בקניון" גרף כ-21.5 מיליון דולרים, ועקף את מותחן הפעולה השלישי בסדרת "מלחמת האופל" בשבוע הבכורה שלו. הפרק השלישי, "מלחמת האופל 3" פתח בצמוד ל"שוטר" יחסית, עם כ-20.7 מיליון דולרים. מדובר אמנם בפתיחה החלשה ביותר בסדרה, אך ההפרשים לא גבוהים: הפרק השני פתח עם 26.8 מ"ד והפרק הראשון עם 21.7 מ"ד.

"גראן טורינו"בשבוע השלישי שלו בהפצה רחבה (ו-7 שלו באקרנים בכלל), גרף עוד 16 מיליון דולרים על פי הערכות, שמצטרפים לכ-97.5 מיליון דולרים בסך הכל. אחריו, במקום הרביעי בטבלה, נמצא "בית מלון לכלבים" עם 12.3 מ"ד נוספים למצבור ה-36.9 מ"ד. וחותם את החמישיה הראשונה "נער החידות ממומביי", שזכה בארץ לביקורות קשות מאד למול ההתלהבות הגורפת בביקורות האמריקאיות. הסרט "לב של דיו" שעומד להגיע גם אלינו בקרוב מאד, פתח השבוע עם 7.7 מיליון דולרים שהנחיתו אותו במקום השביעי בטבלה, אחרי "בלאדי וולנטיין 3D" עם 10 מיליון דולרים.

מדד "ואלס עם באשיר": מספר בתי הקולנוע שבהם הוקרן הסרט יותר מהכפיל את עצמו (מתשעה ל-25), והוסיף 153 אלף דולרים (על פי הערכות) למצבור בן 738 אלף דולרים. זהו השבוע החמישי של "ואלס" באקרנים, ובתקופת הזמן המקבילה שעבר הסרט הישראלי הקופתי ביותר בארה"ב, "ביקור התזמורת", כבר היו לו 1.2 מיליון דולרים ב-86 בתי קולנוע.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?