סרט הביכורים הישראלי "בית לחם" נמכר להפצה בארה"ב

"בית לחם". שאדי מרעי, צחי הלוי.

"בית לחם". שאדי מרעי, צחי הלוי.

סרט הביכורים הישראלי "בית לחם" של יובל אדלר, נמכר להפצה בארה"ב באמצעות חברת אדופט פילמס (Adopt Films) של ג'ף ליפסקי. על המכירה לאדופט פילמס ניצחה חברת ווסטאנד פילמס (Westend films) בניהולה של מאיה אמסלם.

ליפסקי ושותפו טים גריידי מסרו בהודעתם על הרכישה כי "יצאנו מטולטלים מההקרנה בפסטיבל טורונטו, והיינו נחושים להפיץ את הסרט. הקהל ידון, ישוחח ויתאהב בסרט. כמו ארגו, בית לחם הוא מותחן פוליטי מושלם, אך להבדיל מארגו, הקהל לא יודע מראש מה עומד לקרות לדמויות הכריזמטיות, ולכן המתח לא מרפה מהרגע הראשון." המפיקות טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן-קרן מחברת פאי סרטים, מוסיפות: "קיבלנו אימייל נרגש מג'ף 5 דקות אחרי ההקרנה בטורונטו, בו כתב שהוא חייב להפיץ את הסרט. הוא עמד במילתו, התחרה בהצעות מחברות אחרות, חלקן גדולות יותר. אנו מאושרות למצוא שותף שמאמין בסרט באופן כל כך טוטאלי."

"בית לחם" מספר על סנפור הצעיר (שאדי מרעי), אחיו של רב-מחבלים פלשתיני שהשב"כ דולק בעקבותיו. סנפור משתף פעולה עם סוכן שב"כ המשמש לו דמות אב (צחי הלוי), אך הבחירות שיעשו השניים משפיעות על טיב היחסים בינהם.

ההפצה בארה"ב (לפחות ב-35 ערים) מצטרפת ליפן (בידי חברת The Klockworkx); בבלגיה, הולנד ולוקסמבורג (בידי חברת Wild Bunch Benlux); באמריקה הלטינית (בידי חברת Swen Distribution); באוסטרליה ובניו זילנד (בידי חברת Champion Pictures); ובצרפת (בידי חברת Diaphana). בישראל יעלה הסרט לאקרנים ב-26.9.13.

[…] לחברת אדופט פילמס (Adopt Films) להפצה בארה"ב. בעבר הפיצה החברה את "בית לחם" של יובל אדלר ו"עומאר" […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?