מיקי רורק חובר לבמאי הודי ב"סוסים שבורים"

המועמד הטרי לאוסקר, מיקי רורק, מנהל מגעים לככב בדרמת הגנגסטרים, "סוסים שבורים" (ש.ל.ר, Broken Horses). הסרט יסמן את מעברו של הבמאי ההודי, וינדו וינוד צ'ופרה, להוליווד; ויתבסס על תסריט של אבהיג'ט ג'ושי שנכתב על פי רעיון מקורי של צ'ופרה.

ג'ושי וצ'ופרה עבדו יחד לאחרונה בקומדיה "Lage Raho Munnabhai". צ'ופרה הוא אחד הבמאים המוכרים ביותר בהודו, וב-1978 היה מועמד לאוסקר בקטגורית התעודה, עם "An Encounter With Faces".

יותר מדי פרטים על הסרט עצמו, אין בשלב זה. מה שכן, הוא מיועד להצטלם בניו יורק ובניו מקסיקו, והמימון שלו מגיע מהחברה Reliance Big Pictures בהודו, שהיא חברת בת של Reliance Pictures שמימנה את עזיבתה המתוקשרת של דרים-וורקס (DreamWorks) מפאראמאונט (Paramount) תמורת 550 מיליון דולרים, על פי ההוליווד-ריפורטר.

ובחדשות אחרות

נמצא תסריטאי לספין-אוף של "שרק" בכיכובו של החתול במגפיים (באנגלית, קולו של אנטוניו בנדרס): תסריטאי הטלויזיה, טום ווילר.

—–

סגירתו בפוטנציה של ערוץ 10 עוררה סערה בימים האחרונים, כאשר ועדת הכלכלה בכנסת החליטה שלא להאריך את זיכיונו של הערוץ ולהביאו למכרז חדש. חבר הכנסת גלעד ארדן (יושב ראש הועדה וחבר סיעת הליכוד), אף התבטא בנושא ואמר כי הוא מקוה שערוץ 10 "מבין את הרמז הדק, ויביא את הכסף שהוא מחויב להוציא ואז אפשר יהיה לדון בהארכת זכיונו." איגודי היוצרים שמחו על ההחלטה שעושה שרירים מול היצירה המקורית בישראל, אך גם הביעו חשש כי הכשירה את הקרקע למיזוג עם הזכיינית "רשת" של ערוץ 2. בליכוד דווקא כעסו על ארדן וטענו שהדבר עשוי להתפרש כפגיעה בתקשורת החופשית, וזאת ערב בחירות בישראל.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?