שפילברג נעזר בבוליווד כדי לברוח מפאראמאונט

סטיבן שפילברג לא מאושר מהחיבור בין החברה שהקים, דרים-וורקס (DreamWorks), לבין פאראמאונט (Paramount) וחברת האם, ויאקום (Viacom) – וכבר זמן מה שמתרוצצות שמועות על מהלך הינתקות. היום מתלחששים בהוליווד ששפילברג חובר לרליאנס (Reliance) על מנת לרכוש בחזרה את דרים-וורקס. רליאנס מחזיקה בחברת אדלבס (Adlabs), שהיא חברת ההפקה הגדולה ביותר בבוליווד.

שפילברג הקים את דרים-וורקס ב-1994 יחד עם ג'פרי קצנברג ודיויד גפן. החברה קצרה הצלחה בעיקר בפרויקטים של שפילברג ("להציל את טוראי ריאן") אך לא רק ("גלדיאטור"). דרים-וורקס הותירה חותם אמיתי ב-2001, עם סרט האנימציה "שרק". ב-2005, שנה אחרי "שרק 2", החברה נמכרה לפאראמאונט. דרים-וורקס של פאראמאונט המשיכה ליצר סרטים פופולרים אך לא הצלחות מסחררות, למעט כאשר מעורבת המחלקה האנימטיבית ("מדגסקר", "רובוטריקים").

על פי אמפייר, אם שפילברג ינתק את דרים-וורקס מפאראמאונט, לא יהיה זה ניתוק מוחלט. פאראמאונט ימשיכו ככל הנראה להפיץ את הסרטים של דרים, משמע לא יהיה הבדל בחווית הצופה (לרוב, חברות הפצה שולטות בבתי קולנוע מסוימים. גם בארץ כך הדבר, עם גלובוס גרופ ורב חן לדוגמה).

[…] The Trial of the Chicago 7) אולי ירד מהכותרות, אבל באולפני DreamWorks נטולי פאראמאונט כחברת-אם (עכשיו זה רשמי) שמו את הפקת הסרט בעדיפות […]

[…] Reliance Big Pictures בהודו, שהיא חברת בת של Reliance Pictures שמימנה את עזיבתה המתוקשרת של דרים-וורקס (DreamWorks) מפאראמאונט (Paramount) תמורת 550 מיליון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?