פול ראד יגלם את גיבור-העל "אנט מן". כן, באמת.

פול ראד, מתוך "והרי החדשות 2".

פול ראד, מתוך "והרי החדשות 2".

השחקן הקומי פול ראד ("הכל יחסים", "אחינו האידיוט") יגלם את גיבור-העל "אנט מן" ("איש הנמלה" בתרגום חופשי) על פי קומיקס מבית אולפני מארוול ("איירון מן", "ספיידרמן"). האישור הסופי לליהוק המוזר בסרטו של אדגר רייט, הגיע שלשום באתר הרשמי של מארוול.

"אנט מן" הוצג לראשונה ב-1962, פרי מוחם של ענקי הקומיקס סטן לי וג'ק קירבי, יחד עם לארי ליבר. "אנט מן" המקורי היה מדען שהצליח לשנות את גודלו הפיסי, ויחד עם חברתו "וואספ" ("הצרעה" בעברית) היו מהחברים המייסדים של קבוצת "הנוקמים" ("האוונג'רס" בלעז). לימים, "הנוקמים" עובדו לאחד מהסרטים הרווחיים ביותר בקולנוע, ולכן נראה הגיוני שמארוול תנסה לסחוט מהחבורה כמה שיותר כסף עם סרטים אישיים לכוכביה (והקשר ההדוק לסרט ההמשך "הנוקמים 2", הוא שאת הנבל הרשע בסרט יצר אנט מן). אבל פול ראד בתור גיבור על שכזה? זה כאמור מוזר. לא משום הקריירה הקומית של ראד – כי הקומדיה של רוברט דאוני ג'וניור היא מה שהפכה את "איירון מן" הראשון להפתעה הנפלאה ביותר בתולדות הקומיקס בקולנוע. ראד, שהשתתף בין היתר בסדרת הלהיט "חברים" וקנה לעצמו מקום חם בליבי על אף המשך הקריירה שלו, הופיע מאז בעיקר בסרטי קולנוע קומים-מדכאים שבהם הוא גם לא חשש להציג את פנים מגוחכות בתרבות האמריקאית: "אחינו האידיוט", "את, אני והשאר" ו"אידיוט לארוחה" למשל.

"אנט מן" עתיד להגיע לאקרנים בארה"ב ב-31 ביולי, 2015. סרטים שיוצאים ב(סמוך ל-)חודש אוגוסט הם לאו דווקא סרטי קיץ מאופי זהה לאלו שיוצאים במאי ויוני (ולהדגמה ניתן לבחון את סרטי "איירון מן" ו"תור" מול "קפטן אמריקה").

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?