שדרוגים באידיבי: אז מה חדש?

שלושה שיפורים עיקריים עומדים בראש השדרוג האחרון באידיבי. הראשון והחשוב ביותר הוא השיפור במנוע החיפוש של האתר. מעתה, אם תרצו לדעת הכל על ארי פולמן, תוכלו להגיע לעמוד הפרופיל שלו ממש בקלות: הקישו את השם הרצוי בתיבת החיפוש, בחרו באפשרות "אישים", ולחצו על כפתור החיפוש (הזכוכית המגדלת). לשירותכם, לחיפוש כולל גם מבין האישים וגם מבין הכותרים (סרטים וסדרות טלויזיה) באתר, ניתן להשתמש באפשרות "בכל הספריה". מכאן ניתן להבין בודאי שנפתחו (סוף סוף רשמית) עמודי הפרופיל על אישים (משחקנים דרך מפיקים ובמאים ועד האחראים על עיצוב הפסקול), שהתעכבו זמן רב כל כך!

השיפור השני באידיבי נכנס לטובת המכורים מביננו לקולנוע 🙂 עבור אלו שאוהבים קולנוע כל כך עד שכל סרט חדש שיוצא הוא היחיד שהם טרם ראו, נוצר עמוד "זמני ההקרנות" תחת מדור "סרטים וקולנוע". בעמוד תוצג רשימת הסרטים שפתחו בסוף השבוע האחרון באקרנים בישראל, ועבור כל אחד מהם, את רשימת זמני ההקרנה באותו ערב ובערב הבא אחריו ברחבי הארץ. כל הרשימות של זמני ההקרנה שהיו קיימות עד כה (לפי בית הקולנוע, לפי העיר ולפי סרט מסוים) נשארו בהינן וניתן להגיע אליהן כמו שהגעתם אליהן עד היום (לרוב מהתפריט השמאלי או מדף הסרט, אני מניח).

ושלישי אך לא אחרון, שירות חדש באידיבי עבור ההורים: רשימת "סרטים לילדים" במדור "סרטים וקולנוע". ברשימה ניתן למצוא את הסרטים שמתאימים לצפית ילדים, ובאופן יוצא דופן, השירות מתחשב בדירוג שניתן לסרט בידי משרד התרבות, המדע והספורט בישראל! כמו כן, לפירוט נוסף של אזהרות והבהרות כלפי הסרט מתוך המדריך להורים של אותו הסרט, ניתן יהיה ללחוץ כבר מהרשימה הזו ולהגיע לפירוט הלה.

חוץ מכל אלו, שיפרנו את רשימת הצוות בסרטים, וכעת הרשימה מסודרת תמיד תמיד באותו הסדר. אם פעם תרתם אחר המלחין בסרט ולא ידעתם היכן ניתן למצוא את שמו ברשימת הצוות של אותו הסרט, כעת תוכלו לדעת תמיד ששמו ברשימה יופיע אחרי המפיק ולפני הצלם (אם אכן ידוע לנו מי הוא). כמו כן, הוספנו לעמוד שמציג כי אין תוצאות חיפוש – טיפים לחיפוש יעיל יותר, שעיקרם בכתיבה שונה של מילים (לדוגמה, "ולס עם בשיר", במקום "ואלס עם באשיר"). אנו מקוים שהדבר יעזור לאנשים להגיע לסרטים שחיפשו ביתר קלות. הדבר אחרון שנוסף הוא כפתור "עדכנ/י אותנו", שיעזור לנו לשרת את הקהל טוב יותר. הכפתור נועד לאפשר לאנשים להודיע לנו על טעויות באתר ועל תיקונים נדרשים בדפי כותרים ו/או בדפי פרופיל של מפורסמים. כל פניה שתיקלט באמצעות הכפתור הזה תיבדק מול הגורמים המתאימים בהתאם הצורך.

תהנו.

שיוכים: מחוץ לענין
גאסר

יפה יפה

אלון

כל הכבוד!

יוני

איך אתם הצעירים אומרים = אלי אתה תותח !!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?