תנועות השחקנים בהוליווד: היידן פנטייר, מארק וולברג, אנטוניו בנדרס, שרה מישל גלר

אפתח בתנועת השחקנים בסרטים ההוליוודים:

מארק וולברג ("השתולים") ישחק ב(אחד מ-)סרטו הבא של פיטר ברג ("הממלכה"). ווראייטי אומרים שהוא יגלם יוצא-צבא מויאטנם, שהפך למתווך גדול בתחום הסמים, והבריח סמים בשווי של יותר מ-2 מיליארד דולרים. וולברג אגב ישתתף גם בהפקה יחד עם ברג, זאת בנוסף ל"בטיפול" – הגרסה האמריקאית – שגם אותה הוא מפיק.

לורה ליני ("יומני הנסיכה"), אנטוניו בנדרס ("היו זמנים במקסיקו") ורומולה גראי ("כפרה") לוהקו לשחק בסרטו הבא של ריצ'ארד איירה, "הגבר האחר" (ש.ל.ר). נאמר שגם ליאם ניסן ישחק בסרט. הסרט מספר על בעל שחושד שאישתו בוגדת עם גבר אחד. מישהו אמר ריצ'ארד גיר, "בוגדת"?

ג'ניפר האדסון ("נערות החלומות") מנהלת משא ומתן להצטרף לקאת'י בייטס בסרט של טיילר פרי, "המשפחה המתפללת של טיילר פרי".

שרה מישל גלר אמרה שפרויקט היבוא של משחק המחשב המוזר, "עליסה בארץ הפלאות", המבוסס על הספר המוכר, לא לקח שחקנית אחרת לגלם את עליסה בינתים, והיא לא תוותר בקלות על התפקיד. השמועות בחודש האחרון אמרו שדווקא בלונדינית אחרת, מגי גרייס (שאנון מ"אבודים"), תגלם את עליסה.

היידן פנטייר ("גיבורים") תגלם (שוב) מעודדת, בסרט "אני אוהב אותך, בת' קופר" (ש.ל.ר). בסרט, התלמיד המצטיין (והחנוני ביותר) בשכבה מכריז על אהבתו לבת' קופר (פנטייר) בנאום סיכום השנה שלו.

פירס ברוסנן הצטרף לסרט נוסף, לפני שיעבור ל"". הסרט נקרא "ונילה גורילה" ויבוים בידי טרי לואן.

—–

עד כאן דיווחי שחקנים. עכשיו במאים.
לפני כמה ימים דיווחתי שהבמאים נכנסים למשא ומתן עם אולפני הסרטים האמריקאים בעבור התסריטאים. מסתבר שזו היתה טעות. הם נכנסו לשיחות בשביל עצמם, וסגרו חוזה תוך 5 ימים בלבד! זו מכה מוחצת לתסריטאים ששובתים כבר מה-5 בנובמבר. המתח כעת יעלה והלחץ על התסריטאים לסגור ענין רק יגבר. איגוד הבמאים (DGA) השיג הכפלה של העמלה שיקבלו הבמאים על סרטים שיוקרנו באמצעות האינטרנט, אחת מנקודות המהות עליהם התלהמו התסריטאים. איגוד התסריטאים (WGA) בירך על ההסכם, אך לא נראה שמצידו יש יותר מדי נכונות עכשיו להתגמש.

—–

הסרט התיעודי על מוסלמים הומואים, "ג'יהאד של אהבה" (A Jihad for Love), בבימויו של פרבז שארמה, זכה להפצה מסחרית בארה"ב. ההפצה של First Run תחל במאי השנה, בניו יורק. מענין יהיה לראות את התגובות לסרט.

—–

אל תשכחו לקרוא את הביקורת שלי ל"כפרה"!
ואחרי שעשיתם את זה, הציצו בעדכונים האחרים מהיום:
* קדימון לסרטו החדש של דניאל קרייג, Defiance
* תמונות מ"תיקים באפלה 2" והאנטרפרייז החדשה

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?