לראשונה: סרט ישראלי "גו-גו בויז" במסגרת 'קאן קלאסיקס' של פסטיבל קאן 2014

"גו-גו בויז". מנחם גולן, יורם גלובוס.

"גו-גו בויז". מנחם גולן, יורם גלובוס.

סרט התעודה הישראלי "גו-גו בויז" של הילה מדליה נבחר למסגרת 'קאן קלאסיקס' (Cannes Classics) של פסטיבל קאן 2014 (ה-67 במספר). המסגרת מוקדשת לסרטים העוקבים אחר יוצרים אייקוניים, שהטביעו את חותמם על ענף הקולנוע הבינלאומי.

סרטה של מדליה עוסק בצמד המפיקים הישראלים מנחם גולן ויורם גלובוס, שפעלו בהוליווד. הסרט עוקב אחר סיפורם של בני הדודים מטבריה אשר במרדף אחר החלום האמריקאי, יצרו מעל 300 סרטים והפכו חברה קטנה ("קאנון פילמס") לחברת סרטים עצמאית חזקה ביותר. הסרט בוחן את מערכת היחסים המורכבת בין שתי דמויות סותרות, שכוח וחזון משולבים היו המניע להצלחתם, אך גם הביאו לפיצול בסופו של דבר.

"גו-גו בויז" נמצא כרגע בשלבי עריכה סופיים ועתיד לעלות לאקרנים בישראל במהלך השנה הבאה. הפסטיבל השנה יתקיים השנה בין ה-14 ל-25 במאי, וזהו כבר הסרט הישראלי השביעי בפסטיבל קאן השנה, יחד עם: "את לי לילה" של אסף קורמן ו"גט – המשפט של ויויאן אמסלם" של שלומי ורונית אלקבץ במסגרת שבועים של במאים, "בורג" של שירה גפן ו"הגננת" של נדב לפיד במסגרת שבוע המבקרים, "הרחק מהיעדרו" של קרן ידעיה במסגרת 'מבט מסוים', ו"הביקור" של ענבר חורש בתחרות הסינפודסיון לסרטי סטודנטים.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?